Wil je er een jaartje tussen uit? Customer Service in Lissabon

Altijd al op zoek geweest naar een uitdaging en zit jij te popelen om voor minimaal een jaar in het buitenland te werken? Grijp dan nu je kans en ga aan de slag in Lissabon!

Je gaat aan de slag als klantenservicemedewerker en zal zowel telefonisch als per e-mail klanten te woord staan en diverse vragen beantwoorden. Onze opdrachtgever is een grote internationale webshop en tevens één van de grootste e-commerce sites van Nederland. In Portugal zorgen inmiddels meer dan 5.000 medewerkers voor een uitstekende dienstverlening. Hun passie en ervaring hebben geleid tot een indrukwekkend, groeiend portfolio van internationale klanten in meer dan 56 landen en 28 talen. Dankzij de medewerkers is deze organisatie in 2015 al voor de zesde keer gecertificeerd als “Great Place to Work” in Portugal.

Het team
Het team bestaat uit een groep jonge mensen met verschillende culturen, unieke ervaringen en competenties die bijdragen tot het succes van het bedrijf.

De functie
Taken en verantwoordelijkheden:
•Beantwoorden van vragen via de telefoon en e-mail;
•Zorgen voor een tijdige oplossing voor de klanten;
•Het registreren van het contact met de klanten en hier opvolging aan geven;
•Het identificeren en oplossen van problemen van de klanten;
•Contact met het 2e lijns support team;
•Mogelijk contact met andere afdelingen om de vragen van klanten op te lossen.

Functie-eisen
•Vloeiend Nederlands en Engels (in schrijven en spreken);
•Uitstekende kennis van MS Office;
•Fulltime beschikbaar;
•Ervaring met werken in een contactcenter is een pré.

Wij bieden
•Baanzekerheid voor langere tijd;
•Centraal gelegen kantoor in Lissabon;
•Terugbetaling van je vlucht (na 9 maanden werken);
•Gratis jaarlijkse vlucht;
•Mogelijkheid om te wonen in een appartement van het bedrijf in het centrum van Lissabon;
•Gratis watersporten, mountainbiken, en Portugese taal cursus.

**Interesse? Neem direct contact met ons op: 088-2409070

Ik werk zelf al bijna drie jaar in Lissabon, als er hier iemand is die advies wil over het wonen en werken en Lissabon stuur mij een bericht en ik zal je verder helpen.