wijzigen indeling Sint Maarten forum

Graag zou ik de indeling van het Sint Maarten forum willen wijzigen.
Hieronder een schema van de subforums.
Is het mogelijk om het Sint Maarten forum hierop aan te passen?

Tevens nog een vraag over de nieuwsbrief. Hoe werkt dit? Wie stelt de nieuwsbrief op en hoe wordt deze verstuurd?

Tevens nog een vraag over links. Kan ik deze zelf toevoegen en zoja, hoe? Of doe ik hiervoor een aanvraag en aan wie?

bij voorbaat dank
**
Sint Maarten Reisforum – Discussies,(reis)verhalen en tips<o:p></o:p>**
· Sint Maarten Reiscafé<o:p></o:p>
Informatie en discussies over Sint Maarten. Hier kun je terecht met alje vragen en praktische tips over b.v. bellen, hotels, particuliereaccommodaties, toeristische trekpleisters, niet-toeristische tips en nog veelmeer. <o:p></o:p>
· Attracties en Bezienswaardigheden SintMaarten<o:p></o:p>
Waar naartoe en wat moeten we zeker gezien hebben? Goede tips? Bespreekhier al het moois wat Sint Maarten te bieden heeft.<o:p></o:p>
· Sint Maarten Reisblogs<o:p></o:p>
Overzicht van, en links naar reisblogs over Sint Maarten.<o:p></o:p>
· Blijf op de hoogte met de Sint Maartene-mail nieuwsbrief!<o:p></o:p>
Elke maand versturen wij de Sint Maarten Nieuwsbrief met het laatste SintMaarten nieuws, een overzicht van nieuwe onderwerpen op het Sint MaartenReisforum, leuke prijsvragen, insider tips en veel meer. Gratis inschrijven kan hier!<o:p></o:p>
<o:p></o:p>
Sint Maarten Reisforum – Algemeen**<o:p></o:p>**
· SintMaarten Info<o:p></o:p>
Wat is er te doen op Sint Maarten,hoe is het klimaat, wat zijn de transport mogelijkheden, een evenementenkalender en nog heel veel meer informatie om je verblijf op Sint Maarten voorte bereiden.<o:p></o:p>
· SintMaarten Accommodaties<o:p></o:p>
Overzicht van accommodaties op SintMaarten met beschrijving. Tips over goede en/of slechte ervaringen zijn welkom.<o:p></o:p>
· SintMaarten Culinair<o:p></o:p>
Wist je dat Sint Maarten ook wel “de culinairehoofdstad van de Caraïben” wordt genoemd? Ontdek hier waarom dat zo is. <o:p></o:p>
· Actueel Nieuws<o:p></o:p>
Wat gebeurt er nu op Sint Maarten?Hiervindt je het laatste nieuws. Je kan ook zelf meehelpen met het plaatsen vannieuws uit Sint Maarten, maar lees dan eerst dit.<o:p></o:p>
<o:p></o:p>
Sint Maarten Reisforum – Wonen en Werken op Sint Maarten**<o:p></o:p>**
· Studeren,Stage en Werken op Sint Maarten<o:p></o:p>
Informatie endiscussies over studeren, stage en werk op Sint Maarten. Waar kun je terecht enhoe regel je het? Je vindt het hier. Op zoek naar werk op Sint Maarten? Plaatshier gratis je oproep. Vermeld er duidelijk bij om wat voor werk het gaat en je beschikbaarheid. Tevens tips enervaringen welkom als je al werkt op Sint Maarten.<o:p></o:p>
· Emigrerennaar Sint Maarten<o:p></o:p>
Alles over emigreren naar SintMaarten. Hoe doe je dat? Vragen, tips, uitleg en gedeelde ervaringen in dezerubriek.<o:p></o:p>
· Woonruimtegezocht / aangeboden op Sint Maarten<o:p></o:p>
Op zoek naar woonruimte op SintMaarten? Of heb je iets te huur? Plaats hier gratis een oproep. Tevens tipswelkom over beschikbare woonruimte en waar je deze het beste kunt vinden.<o:p></o:p>
· Te Koop /Te Huur / Gezocht<o:p></o:p>
Op zoek naar een auto of andere goederen en diensten opSint Maarten? Plaats hier jouw oproep of vindt hier waar je nog naar op zoekwas.<o:p></o:p>
<o:p></o:p>
Sint Maarten Reisforum – Websites en Links over Sint Maarten**<o:p></o:p>**
(nog aan te vullen)<o:p></o:p>

Wie kan respons geven op bovenstaande?
Staat het bericht op verkeerde plek? Moet ik iemand persoonlijk benaderen?
Als ik eea zelf kan doen prima, maar wie helpt mij op weg?

Randy

Randy, stuur gewoon een privéberichtje naar Lotte of Jeroen met de link van je onderwerp.
Zelf kan ik dit niet, anders was het al lang gebeurd.
Groetjes, Georges

1 like

Hoi Randy,

Ik ga hiermee aan de slag, het zal niet allemaal in een keer veranderen maar ik hou je telkens op de hoogte!

Een link toevoegen in een bericht bedoel je? Dit kan je zelf doen. Als je een bericht typt staat boven tussen de icoontjes ook een icoontje genaamd ‘link’.

Dan tot slot maakt @Iris de nieuwsbrieven, ik zal haar even een berichtje sturen dat ze hier ook reageert!

1 like

@randy10 ik heb je inmiddels een persoonlijk berichtje gestuurd waarin we de mogelijkheden kunnen bespreken voor een maandelijkse nieuwsbrief van Sint Maarten!

1 like

Hoi Randy,

Ik heb het eerste subforum toegevoegd. Kan je hier een eerste bericht inplaatsen? Dan ga ik daarna weer verder met de volgende :slight_smile:

Groetjes.

1 like

Hoi Lotte

Dank voor het toevoegen van de eerste subfora.
Ik heb er inmiddels al wat threads in gezet.
Ok, ik hoor wel van je als je weer wat subfora hebt toegevoegd.

Gr. Randy