Wij zoeken particuliere vakantiehuizen Portugal

Portugal Vivendas is een website met particuliere vakantiehuizen waar de bezoeker rechtstreeks kan boeken bij de eigenaar.

Kijk eens op Portugal Vivendas voor vakantievilla’s, boerderijen, tenten en Bed & Breakfast in alle regio’s van Portugal.

Wij zijn altijd op zoek naar nieuwe adressen. Hebt u een vakantiehuis in Portugal of weet u van een huis, mail ons gerust via [EMAIL=“info@portugal-vivendas.com”]info@portugal-vivendas.com

Hallo,ik ben Sandrinha,(B) woon al een tijdje in Portugal(Algarve)heb een B&B aan heel interessante prijzen,misschien kan ik U van dienst zijn.
Groeten,

Hoi Sandrinha,

Hebben jullie een eigen website waarop ik kan kijken toevallig? Ik ben benieuwd. Zou u via emailadres info@portugal-vivendas.com willen reageren, dat is wat gemakkelijker.

Groeten, cumprimentos,

Esther

Hoi, http://algarve.villa-service.com is ook zo,n site. hier kan je prive zoeken en listen. Koop en huur - verkoop en verhuur

:zon02:

Wel in het bezit van een huis of appartement maar zelf niet in de gelegenheid de verhuur te verzorgen ?
Kijk 'ns op MinhoAmado.com !
Sinds 2005 succesvol actief in het noorden van Portugal (Minho).
“Past” ons standaard service-pakket niet (geheel) ? In overleg kunnen we elke wens/eis invullen !
Gegroet, Paul