Hallo,
Ik ga in mei naar Barcelona toe en hoop dat iemand mij kan helpen met mijn planning. WEllicht zijn er mensen die er geweest zijn of gewerkt of gewoond hebben die mij wellicht op weg kunnen helpen, want ik heb echt geen idee wat waar ligt. Ik kan het natuurlijk wel helemaal gaan uitzoeken, maar ik hoop dat hiermee te voorkomen ![]()
Hieronder ons reisschema in het kort:
- Zaterdag: aankomst luchthaven om 8:15. WE kunnen ons appartement in de Gotic wijk in tussen 13 en 18 uur. Dus we willen de koffers ergens stallen (graag advies waar) en dan alvast gaan sight seeen.
- zondag: hele dag
- maandag: hele dag
- Dinsdag: om 15:20 gaat de vlucht terug naar Nederland. De tijd ervoor kunnen we onze koffers ergens stallen en nog wat doen.
De dingen die ik hoop in te kunnen passen, mits tijd, afstand ed het allemaal toelaat zijn:
- Magic Fountains (het liefst wanneer het donker is)
- Flamenco show at Los Tarantas (vlakbij Gotic wijk geloof ik)
- Montserrat (we willen al rond 8:15 de trein pakken en dan kunnen we hopelijk smiddags nog een activiteit doen)
- Cosmo Caixa museum (ik heb gehoord dat het open is tot 20 uur. Dus het liefst plan ik deze in van 16 tot 20 uur indien mogelijk.
- Casa Mila
- Cathedrale Santa Maria del Mar
- La Bouqueria Markt
- Sagrada de Familia
- Cemetery Poblenou
- Park de Guell
- Fontijnen in Park de la Ciutadella
Ik hoop dat iemand mij wil helpen om zo uren van plannen te voorkomen
Graag ook advies over leuke plekjes om een terrasje te pakken en wat te eten tussen door en ook als diner.
Alvast enorm bedankt.
Groetjes Maria