Wie wil er mee gaan werken in Tsjechie?

Hallo!

Is er een gezellig iemand van rond de 20 jaar die in Juli met mij in een nieuw resort in Tsjechie wil werken? Het ligt middenin een natuurgebied met vele diersoorten.
Je helpt met het opbouwen, organiseren en vermaken van gasten. Hiervoor krijg je een gratis verblijf en de mogelijkheid om het land te ontdekken:nod:

Wie gaat er mee?!?

Hoi

Kun je me wat meer vertellen over het resort? Waar ligt het? Wie komen er vooral? En voor hoelang?

Groetjes chantal

Hey Chantal!

Op de website vind je alle informatie over het resort en daar kun je dan je conclusies uit trekken :slight_smile:
Verder ben ik er ook nog nooit geweest en heb ook ik gereageerd op een vacature van de Nederlanders die bezig zijn dit resort op te knappen. Er zijn heel veel verschillende werkzaamheden, je kunt doen wat bij je past. Je krijgt een eigen kamer en eten. Ik wil voor ongeveer een maand gaan, als het leuk is eventueel langer. Ik koop een enkel ticket, zodat ik terug kan wanneer ik wil!
Kijk maar even op de site en als je het wat lijkt, laat het me snel weten!

Groetjes!

www.svarava-resort.nl

Heey!

Wat ontzettend leuk, maar ik kan helaas niet in Juli. Is het ook nog mogelijk in augustus/september?

Liefs

Hallo allemaal!

Ik vertrek morgen voor 8 dagen naar de Azoren, dus ik zal pas rond 23 juni weer de site bekijken en antwoord kunnen geven.

Blijf reageren, groetjes!! :slight_smile: