Wie komt ons helpen?

In het voorjaar is er enorm veel werk te doen op Brénazet, tuinieren, grasmaaien, schilderen, zwemvijver klaar maken voor de gasten, tent opzetten, en ga zo maar door. Vorig jaar kwam Inte, hij stopte met zijn ouderwetse caravannetje en bood zijn diensten aan, daarvoor wilde hij bij ons op de camping staan! Natuurlijk boden wij hem regelmatig aan om met ons te eten. Het was heel gezellig. Nu hopen wij dat er weer iemand uit de hemel komt vallen die hier een tijdje met ons mee wil draaien. Het gemakkelijkste zou zijn dat die persoon zijn eigen caravan meebrengt, zoniet dan moeten we even kijken hoe we dat dan organiseren. Lekker mee eten is natuurlijk het minste wat we terug kunnen doen! Op de site staat genoeg informatie over hoe wij hier leven en werken, wie heeft er zin in? Van harte welkom! Ron en Mariken http://www.brenazet.nl

Hoi Ron en Mariken,

ik ben op zoek naar werk in het buitenland, wat voor werk maakt niet uit, ben overal wel voor in. Het punt is dat ik in NL geen betaald werk kan vinden, vandaar dat ik het hier probeer. Is hier een vergoeding voor te krijgen? Hoor 't wel, bedankt alvast!

Dank je wel voor je reactie, wij vinden het heel erg fijn als mensen ons vrijwillig een handje komen helpen en proberen daarvoor zeker wat terug te doen: verblijf op een prachtige plek en als we het niet te druk hebben: gezellig mee eten. Helaas kunnen wij geen betaald werk aanbieden. Dit seizoen zijn we al voorzien. Maar als je eens als vrijwilliger op Brénazet zou willen komen dan liefst in het voorjaar: in april en mei hebben wie het het drukste met voorbereiden, schilderen, schoonmaken, grasmaaien, onkruid wieden en met zaaien en planten in de moestuin. Veel succes met het vinden van een zinvolle tijdsbesteding!

Ah jammer… Kan helaas geen werk vinden in NL, dus waagde maar een gokje via dit forum, niet geschoten is altijd mis natuurlijk… Maar ik zal het zeker in m’n achterhoofd houden, foto’s zien er erg goed uit!

Bedankt in ieder geval en jullie ook succes met zoeken!