Wie wil voor mij een brief meenemen naar Gambia we zij er in Januari geweest en willen onze taxi chauffeur graag wat foto’s en onze overgebleven dalasi geven.
Groetjes Rinskje
Wie wil voor mij een brief meenemen naar Gambia we zij er in Januari geweest en willen onze taxi chauffeur graag wat foto’s en onze overgebleven dalasi geven.
Groetjes Rinskje
Als niemand reageert voor die periode wil ik deze wel meenemen wij gaan 20 oktober.
Groetjes Jan en Petra.
Hoi Jan en Petra dat is erg lief van jullie dat aanbod en als het nier eerder lukt zal ik er graag gebruik van maken. Als het eerder lukt en dat hoop ik maar dan zou dat beter zijn het is nu regenseizoen en ze hebben geen werk er zijn weinig toeristen dus als het er sneller zou kunnen zijn zou dat beter zijn lukt het niet laat ik nog wat van me horen een brief sturen mislukt vaak omdat ze het open maken maar in ieder geval bedankt.
Groetjes Rinskje
Ik ben pas 2 dagen terug uit Gambia en wil ook graag een brief mee geven. Hoor graag als iemand deze wil meenemen voor mij
Alvast bedankt
ansvandersanden@onsneteindhoven.nl
Ik vertrek 5 september open enveloppen kan ik nog wel meenemen.
John
Hoi John het zou erg fijn zijn als je een brief met wat foto’s en geld mee wilt nemen. Dat je de enveloppe open wilt snap ik heel goed en is geen probleem.
Waar ga je naar toe in Gambia wat de geadresseerde moet het wel op kunnen halen.
Groetjes Rinskje
Dag John
bedankt voor je berichtje. Ik wil graag foto’s, geld en potloden meegeven. Open enveloppe spreekt voor zich. Wat is je vakantieadres?
Groet
Ans
Ik woon in Kololi niet ver van Senegambia je kunt me bereiken op [EMAIL=“boemplof@hotmail.com”]boemplof@hotmail.com voor de verdere gegevens:zon02:
Hallo John
Ik probeer steeds contact met je te leggen op het door jouw opgegeven e-mail adres. Op een of andere manier lukt dit niet. Ik krijg geen reactie.
Wat gaat er mis?
Groet
Ans
Hallo John.
Ik heb het zelfde probleem als Ans, krijg ook geen reactie meer.
Groetjes Rinskje