Lieve allemaal,
Ik zit met een probleem, hopelijk kan iemand me een beetje op weg helpen!
Ik zou over 2 weken starten in een hotel in Playa del Ingles (Gran Canaria), maar kreeg net gisteravond een telefoontje dat dit pas over anderhalf á 2 maanden is. Ze hadden zich vergist in iets ofzo, weet ik wat. Nou is dat nog niet het ergste probleem, maar ik heb namelijk al wel woonruimte geregeld voor over 2 weken, en mijn ticket is ook al in huis, die ik niet meer kan wijzigen. Nu kan ik daar wel heen gaan en lekker gaan luieren, maar al die tijd vind ik dan net wat te lang als je snapt wat ik bedoel. Ik zou graag eerder aan de slag willen, wat/waar maakt me niet uit! En ja als het dan eenmaal bevalt, kan ik altijd nog dat hotel gedag zeggen. Het gaat erom dat ik gewoon zo snel mogelijk aan de bak kan daar! Heb er al eerder gewerkt, in het entertainment bij een hotel ook. Dus in die richting ben ik een beetje aan het zoeken, ook heb ik al 5 jaar ervaring met receptie werkzaamheden in NL… Plus dat ik ook nog eens in de horeca werk op het moment. Dus je ziet het, ervaring zat! En waar op het eiland, dat maakt me ook niet uit, ben er bekend.
Wie oh wie kan mij op weg helpen om te zoeken naar een job op GC?
Ik heb al wel gekeken bij www.werkeninspanje.startbewijs.nl, maar al die links voor het werk zoeken zijn in het Spaans, en ja ik spreek wel aardig wat Spaans, maar net niet genoeg om dit allemaal te begrijpen. Hebben ze daar niet iets van een uitzendbureau waar je je ook als ’ buitenlander ’ in kan schrijven? Ik heb al een NIE-nr!
Alvast ONWIJS bedankt!!
Veel liefs Miranda