Wat is het geval?
Ik ben benaderd door het Olympisch Comité van Turijn 2006 om mee te werken aan de Spelen als vrijwilliger.
Aangezien ik hier al als klein meisje van droom, sprong ik natuurlijk een gat in de lucht. Enige voorwaarde is dat je eigen accommodatie moet regelen.
Nu heb ik gisteren met diverse ho(s)tels contact gehad in Turijn, maar het gaat zo snel dat ik daar bot heb gevangen. Bovendien heb ik geen budget tot in de hemel helaas!
Mijn vraag is dan ook of jullie me kunnen helpen.
Wie weet er een goed en redelijk goedkoop adres waar ik zou kunnen verblijven in februari 2006? Het mag ook in de omgeving van Turijn zijn.
ALLE IDEEëN ZIJN WELKOM!!!
Op www.italieforum.nl staat de volgende oproep: Turijn , olympische spelen , slaapplaats aangeboden !
, Thomas19-9-2005, 22:21 uurWe gaan met een groep naar de olympische spelen in Turijn, en we hebben een chalet gehuurd in Frankrijk (uur van Turijn) en hebben mogelijk nog wat slaapplaatsen over.
We gaan van 18 t/m 25 febr.
Lijkt je dit wat reageer dan.
Ik ben met vakantie geweest, vandaar mijn late reactie!
Ik heb ondertussen voor het grootste gedeelte slaapplaats gevonden, maar ik mis nog 3 overnachtingen.
Hierin zitten de dagen 18 en 19 februari, dus mocht je nog een slaapplaats hebben, dan hoor ik het graag!!! En daarbij, meteen even de kosten?
Alvast bedankt voor je reactie en ik hoor graag van je!