Wie gaat ermee een weekje naar de zon juni/juli

Ben op zoek naar een leuk persoon die een weekje met me mee wil naar de zon. Maakt niet uit waar naar toe. Heb de halve wereld al bereisd dus roept u maar!

Ben een vrouw van 52, humorvol, reislustig, gezellig, vrolijk en het allerbelangrijkste jong van geest. Hihi

Hoor graag van jullie.

Groetjes Marga

Marga,
Het klinkt goed, reislustig, vrolijk, bijna dezelfde leeftijd. In welke provincie woon jij? groetjes Ellen

hallo Lady, ik ga als man op 19 juni naar Alanya Turkije waar ik dan in mijn appartement verblijf voor 3 maanden.
Als je het leuk zal vinden kunnen wij eens afspreken in Alanya voor een gezellige dag uit te gaan en Alanya of omgeving te bezichtigen of gezellig terras te pakken.
Of dat ik misschien jou kan helpen om goede ideën op te doen wat mogelijk is want ik heb dan ook 32 jaar gewerkt in de reiswereld en weet er dan ook iets van hoe dat is of gaat.

Groetjes,
Willem

Ik ga in juli een weekje naar Kroatie met de auto…Frans

Hoi,

Ik heb een huisje in Side en ben recentelijk een dag in Alanya geweest. Mijn vriendin en ik hebben het kasteel bezocht. Vind je het niet te warm in de mmanden juli en augustus? Groetjes Mizzy.

Hoi Mizzy,

Het valt allemaal best mee betreft warmte, maar je moet jezelf aanpassen zoals vanaf 1200 middag t/m 1600 een rustig plekje zoeken in de schaduw en aan het strand waar mestal toch wel een beetje wind en verkoeling is of gezellig terras met schaduw.
Maar er zijn vele mensen die gaan winkelen met 40 graden in de zon en dergelijke, en dan vraag je om problemen.
Een ander voordeel, ik kan zeer goed tegen zon en warmte, ben dan ook gedeeltelijk Frans/Spaans uit wat generatie daarvoor, dus het zit er nog een beetje in en natuurlijk wanneer je dit vaak en regelmatig doet wen men er ook wel aan.

Ik zou niet anders willen, liever zon en droog dan nat en koud:zon02::vak02:

Hoi,

Hoe vind je het leven verder in Turkije, hoe vermaak je je in Alanya, groetjes

Ik heb goede contacten met alle eigenaren uit europa en help vaak mensen, ga met vrienden uit diverse landen of Turken graag weg of doen zoals tennis,strand,sporten enz, maar ook gezellig eens stappen of relax op terras een kaartje leggen en gezellig kletsen.
Verder doe ik veel voor eigenaren en met eigenaren ons verhuur programma opzetten en klanten ontvangen en begeleiden, reparatie regelen enz.
Dus ik verveel mij eigelijk nooit en ben altijd wel met iets of voor iets bezig, dus zeer gezellig.
En hoelang ben jij meestal in Side of Turkije en wat doe jij allemaal of hou je met gezin gezellig en gewoon vakantie met strand en een dagje wat ondernemen

MVG,
Willem

Hallo,

Leuk dat je mijn bericht beantwoordt. Ik heb sinds november 2008 een huisje in Side en recentelijk mijn Tapu ontvangen. Ik ben daar nu drie keer een paar weken geweest met dochter en met vrienden, recentelijk van 7 tot 26 mei. Prachtige opmgeving met veel oudheidkundige zaken uit de Antieke wereld. Zoals ik al zei, lijkt het me in de maanden juli en augustus te warm, maar ik weet niet of ik tot september/october kan wachten om er weer naar toe te gaan.
Verder, ik werk niet meer en kan dus alle kanten op. Groetjes willemijn.

Leuk om te horen dat er nog mensen zijn die ook plezier hebben in Turkije en daar wat kopen om te genieten van het goede weer en zeker wanneer je geen verplichtingen meer heb betreft werk.
Ik zelf werk ook niet meer, vandaar dat ik geniet van alles wat er op mijn pad komt en dat kan Alanya zijn of ergens anders in de werld.

Ik ben 2 weken geleden terug gekomen van een opzwelling van onrust en ben van het ene urr op het andere met de auto vertroken en 9 dagen weg geweest naar vrienden en kenissen uit de reiswerld in Munchen duitsland, Ost Tirol/Karintië en toen naar Cortina Italië en op terug reis kwam ik door Tirol en had eigelijk nog geen zin om door te reizen naar Nederland want het was daar al dagen 25 tot 27 grraden en in Nederland 16 en regen dus toch maar even nog een bezoek aan goede kennissen/vrienden in het Oetztal.
Na gezellig gehad te hebben ben ik via de Brenner naar de Rijn gegaan en vlak bij Koblenz weer blijven steken voor 2 dagen, maar toen maar weer naar huis om alles geregeld te hebben voor de 19 juni voor mijn 3 maanden naar Turkije.

Dus je ziet, wel wat ouder maar nog steeds zo gek als een deur, je weet nooit welke kant hij open kan gaan.

Maar misschien dat we elkaars eens zien wanneer wij beiden in Turkije zijn en eens gezellig en terrasje pakken.

Groetjes,
Willem

Misschien dat we elkaar moeten spreken via e-mail adressen, want dit hier is leuk, maar ook wel onhandig zijn, maar dat hoor ik dan nog wel van jou, want ik weet niet of je het leuk vind om zo eens gezellig te babbelen.

Hoi,

Ik vind het wel leuk om wat over Turkije te babbelen. Je kunt mailen naar: [EMAIL=“willemynrebel@hotmail.com”]willemynrebel@hotmail.com

Hallo Marga,

Ben ook op zoek naar een leuk persoon voor een weekje zon, je omschrijving komt goed overeen en ik ben zeker ook jong van geest, hahaha. Ik zoek iemand voor Griekenland en wil kijken of ik een lastminute kan pakken op 29 of 30 juni, dus is al snel.
Welke plaats of provincie woon je?

Ik hoor graag van je.

Groetjes, Tanja