Wie gaat er mee naar Peru najaar van 2008?

Hallo,

Ik wil in het najaar van 2008 vier weken naar Peru en zoek een reisgenoot M/V tussen de 30 en 50. Het liefste zou ik graag met groep van vier mensen gaan, kwestie van een goede evenwicht. Maar met z’n tweeën vind ik het ook fijn.
Concrete plannen heb ik nog niet, maar zou graag wel een aantal plaatsen willen bezoek. Buiten de traditionele “gringo route” tot aan Cuzco en Machu Pichu, wil ik daarna nog een aantal dagen naar de Amazone / Nationaal park Manú gaan. Een goede mix van cultuur en van wat er in de natuur te zien is, zonder stress om ons aan een reisplan vast te pinnen.
In het kort genieten!
Mocht jij ook een dergelijke reis of gedeelte van de reis willen doen, laat het me dan weten.

Groeten,
Carlos

Hoi Carlos, ik ben van plan om in het najaar naar Peru en mogelijk ook Bolivia en Ecuador te gaan. Ik heb ook nog geen concreten plannen, het enige wat ik wel wil doen is een oud student van mij in Arequipa opzoeken en ik wil heel graag een condor vrij zien vliegen…
groet,
Thio

Hola,

Ik ben 33 en vertrek 19 augustus voor 5,5 maand richting Ecuador, Peru, Bolivia en Argentinië. Ga naast reizen wel op verschillende plekken Spaanse les nemen en vrijwilligerswerk doen, dus ik ben iets minder flexibel qua tijdsindeling. Maar… een paar dagen samen optrekken kan al heel waardevol zijn! Mail me gerust.

Groetjes,

Eva