Wie gaat er binnenkort naar Nepal?

Ik zoek iemand die binnenkort naar Nepal (Kathmandu) reist en iets mee wil nemen om daar af te geven aan iemand die ik via internet heb leren kennen. Het gaat niet om iets van grote waarde maar is gewoon bedoeld als kadootje.
Als je dat leuk vindt om te doen laat het me graag weten.

groetjes, Else

Ik ga overmorgen, ligt er aan hoe zwaar en hoe groot het is. en ik wil kunnen zien wat ik meeneem, Ik zit nl al bomvol, maar iets kleins in mijn heuptasje zou nog moeten lukken.

Stuur anders maar een prive berichtje

Groetjes

Hoi, je hebt niet, of niet meer kunnen reageren. Het wordt nu voor mij te kort dag. Sorry.

Groetjes

Hé…ik heb je wel een (prive) antwoord gestuurd maar dat is kennelijk niet aangekomen. Ik was al verbaasd dat ik niets meer hoorde.
Misschien dat ik dit forum niet helemaal goed begrijp en ik iets fout heb gedaan. Dat spijt me zeer. Ik begrijp dat het je te kort dag wordt op deze manier. Veel plezier op reis, ik ben benieuwd hoe het je vergaat.

Misschien is er nog iemand anders die hieraan mee wil werken??

Groet

Hoi,

Ja ik zie het, snap er niets van want normaal krijg ik een mailtje dat er een bericht is, en dat mailtje heb ik nooit zien staan. Ik baal dat ik je nu niet verder kan helpen. We zitten ook nog eens minder dan 20 km van elkaar vandaan…

Ik ga 25 februari weer, dus… mocht het nog niet gelukt zijn, denk dan maar aan mij.

Vriendelijke groeten,
belinda

Zie je prive berichten :slight_smile: