Wie denkt er ook aan om een keer vrijwilligerswerk te gaan doen?

Hallo mensen,

Ik ben lisette… en ik vroeg me af of er meerdere mensen zijn die er aan denken om een keer vrijwilligerswerk te gaan doen?
Ik zou het leuk vinden om samen met iemand naar een ontwikkelingsland te gaan.

Groetjes Lisette

Hoi Lisette,

leuk om te horen dat je geintresseerd bent om vrijwilligerswerk te gaan doen in het buitenland. Je bent zeker niet de enige. Wij krijgen dagelijks veel e-mails van mensen die hetzelfde idee hebben. Als je liever niet alleen reist dan kun je bij onze organisatie deelnemen aan een Zomerspecial (speciaal voor jongeren van 16-19 jaar oud). Val je niet binnen deze leeftijdsgroep dan kunnen we ervoor zorgen dat je met andere leeftijdsgenoten op een project gaat werken en samen komt te wonen. Dan kun je gewoon de vertrekdatum en lengte naar keuze kiezen en zullen wij dat voor je regelen.

A.s zaterdag organiseren we in Eindhoven een informatiedag over onze projecten, misschien vindt je het wel leuk om langs te komen en zo alvast met ons kennis te maken? Je zal er ook een hoop andere aankomende vrijwilligers ontmoeten. Aanmelden kan via www.projects-abroad.nl/infodagen.

Voor vragen kun je ons gerust even mailen ([EMAIL=“info@projects-abroad.nl”]info@projects-abroad.nl) of bellen (078-6131356).

Groetjes, Claartje
Projects Abroad