Werken op een school in Oeganda

ik ben op zoek naar vrijwilligers die willen werken op een school in oeganda. Het is een school voor kwetsbare kinderen (dus kinderen die vaak geen ouders meer hebben en eigenlijk geen geld hebben om naar school te kunnen.
De leiding van de school is druk op zoek naar vrijwilligers, omdat er maar weinig leraren zijn en heel veel kinderen. Extra hulp is dus zeer welkom. Je kan zelf aangeven wat je wil doen op de school.
Voordeel van dit project is dat je geen kosten betaald voor een organisatie. Er wordt alleen een bijdrage gevraagd voor onderdak en eten.
Mocht je interesse hebben neem dan contact met mij op ([EMAIL=“livinghope@live.nl”]livinghope@live.nl). Zelf heb ik ook vrijwilligerswerk gedaan op deze school. Meer informatie staat op de website www.livinghopeuganda.com

Hallo,

met alle respect maar alleen al met de prijs van een vliegtuigticket (zowat 950 euro) kun je een jaar lang een onderwijzer betalen. Scholen hebben inderdaad te weinig leerkrachten wegens te weinig geld, maar het is echt geen oplossing om mensen over te vliegen vanuit de andere kant van de wereld.

wel als ze het gratis doen natuurlijk!!!

Hoi!
Deze zomer zijn er weer de wereldhulpweken, waarbij we nu ook een zwitsal actie hebben waarbij je producten kan krijgen voor je project! Als je een leuk filmpje, foto of poster instuurd waarom jij en/of het project waar jij heen gaat de producten zou moeten krijgen dan maak je kans op 50 van deze producten. Kijk op www.wereldhulpweken.nl hier staan ook meedere acties, projecten en info over subsidie als je deze zomer vrijwilligerswerk gaat doen.
Hoop dat je er misschien wat aan hebt.

Groetjes, Annelies