Werken in Srilanka

Hallo!

Heeft iemand tips of ideeen om in Srilanka (liefst het zuiden) te gaan werken?

En hoe zit het dan met een eventueel visum? (welke en hoe te krijgen)

Ik wil er graag voor een halfjaar tot een jaar naartoe, ben er al eerder geweest.
Heb al zitten denken aan het weeshuis, holland house, maar dan red ik het niet lang i.v.m. hoge kosten voor verblijf, omdat dat natuurlijk vrijwilligerswerk is. Daarom ben ik nu op zoek naar een leuk programma of betaald werk plus goedkope/incl. accommodatie.

Mijn emailadres is [EMAIL=“loes_er@hotmail.com”]loes_er@hotmail.com
Graag daar reacties naartoe sturen.

Bedankt! Loes

misschien is ICA Nederland wat voor jou, de lokale organisatie betaald dan namelijk de kost en inwoning voor jou. De grootste kosten die voor jou zijn, zijn onze training (inclusief bemiddeling) en het ticket. Kijk eens op onze site of je het wat vindt. Mocht je vragen hebben kun je altijd mailen.

Oh en qua kosten uberhaupt, als je daar inderdaad vrijwilligerswerk gaat doen kun je heel goed van te voren aan fondsenwerving doen. ICA besteed daar in de cursus ook aandacht aan. Als mensen zich er eenmaal toe zetten om fondsen te gaan werven, kun je bijvoorbeeld door middel van een benefiet concert veel geld op halen. Ik ken veel mensen die alle kosten bij elkaar hebben verzameld!