Hallo,
Mijn naam is Nelleke Meerkerk, werkzaam als recruiter bij Grafton Recruitment in Praag. Wij zoeken regelmatig kandidaten die Nederlands beheersen om aan de slag te gaan in Praag. Het gaat over diverse internationale bedrijven die jonge pro actieve kandidaten zoeken om hier voor minimaal een jaar te werken. Je komt te werken in een dynamisch snelgroeiend bedrijf, en doet goede werkervaring en toepasbare kennis op
Je hebt nog niet veel ervaring nodig, want je krijg interne cursussen.
Belangrijker voor de bedrijven is dat je een aantal vloeiend talen spreekt. Het is voor de bedrijven makkelijker om het proces aan te leren dan iemand een vreemde taal te leren.
Wij hebben regelmatig posities open op het gebied van*** logistiek, accountanncy, klantenservice, boekhouding, inkoop, general ledger en diverse andere banen***
Durf je de uitdaging aan te gaan om voor een jaar of langer naar Tsjechie te verhuizen?
Je kan voor de meest actuele vacatures kijken op
http://prace.grafton.cz/nabidka-prace.html?category=0&worktype=0®ion=101&date=0 &salaryFrom=&salaryUnits=0&perPage=50&keyword=d utc h&sort=1
Voor vragen kan je me natuurlijk altijd emailen. Stuur je CV aub direct naar mijn adres, dat werkt het snelst!
Met vriendelijke groet,
Nelleke Meerkerk
[EMAIL=“nelleke.meerkerk@grafton.cz”]nelleke.meerkerk@grafton.cz