Hallo,
Wij zijn een Nederlands echtpaar en runnen sinds 2008 een hotel in Duitsland waarvan we de eigenaren zijn.
Wij zijn op zoek naar mensen of een echtpaar/stelletje die willen werken in een hotel in Duitsland. Heb je er altijd al van gedroomd om een eigen horeca ondernemimg te starten in het buitenland. Bij ons kun je ervaring opdoen. We hebben per direkt werk in de keuken en in het restaurant.
We zien je reactie graag tegemoet.:dag:
Beste Wilma,
Graag laat ik u weten dat ik mijn vriendin en ik geinterreseerd zijn.
Wij zijn een Frans/Nederlands koppel die elkaar vorig jaar ontmoet hebben in Buenos Aires en nu leven we 7 maanden samen in Amsterdam.
We zijn allebei 28 en hebben een droom ooit een hostel/hotel te beginnen. We hebben relevante werkervaring.
We hebben een paar vragen:
Voor hoe lang is het werk?
Gaat het om betaald werk?
Waar in Duitsland ligt het hotel?
met vriendelijke groeten,
Nausicaa en Joost
Hallo Nausicaa en Joost,
Bedankt voor jullie reactie. Om je vragen te beantwoorden vragen we jullie vriendelijk om via info@hotel-niedersachsen-harz.de jullie emailadres achter te laten. Dan kunnen we direct met elkaar communiceren. Om een indruk van ons hotel te krijgen kunnen jullie onze website bekijken www.hotel-niedersachsen-harz.de.
Ik zou het leuk vinden om met elkaar in contact te komen om te kijken of we iets voor elkaar kunnen betekenen.
Voor alle duidelijkheid: het gaat hier om betaald werk.
Groetjes,
Wilma