Werken En Wonen In Polen

Wie verteld mij meer…

als je wil werken en wonen in polen ben je harstikke geschift…!!!

Waarom denk je dat al die polen hierheen komen om te werken???
Echt niet omdat het daar zo goed verdient, of omdat het zo’n mooi vrij land is!!!

Als je een normale baan hebt mag je van geluk spreken met 200 euro in de maand!!!

En de meest polen zijn ook nog niet eens aardig dus denk er maar 2x over na…

inderdaad,ik zou er maar eerst eens een weekje gaan kijken,ik ben er zelf geweest en het is een armoeige bende,ze zijn niet zo vrolijk vindt ik[zijn ze hier ook niet!],wat je daar wel hebt is ruimte en lekkere meiden[gaan niet eerst een hele show opvoeren als ze opgewonden zijn,nederlandse vrouwen wel.],en voor de rest,als je er perse heen wildt,ga dan naar warschau of naar het zuiden.

sorry hoor, maar er werd niet gevraagd of het een goed idee is om in Polen te gaan wonen en werken, maar wie er ervaring mee heeft. Dus het is helemaal neit nodig om het dan te gaan lopen afkraken. Ik ga volgend jaar ook in het buitenland werken en ik ga ook een baantje aannemen waarvan ik weet dat het niet veel zal verdienen.
Je hebt toch verder geen informatie over of ze er wil blijven of dat het voor tijdelijk is. Informeer daar dan eerst na, want ik zou nu spijt hebben dat ik het heb DURVEN vragen, na zulke reacties.

hallo,ik wil even hier op reageren;ten eerste is dit niet afkraken maar gewoon de waarheid en ten tweede;je spreekt over ze in je reactie,als ZE in polen wil gaan wonen en werken zalZE het toch ZELF moeten doen,te beginnen op dit forum…succes!!!.