Werken ANIMATIE - Side 2016

Grote populaire vakantieclub is op zoek naar nieuwe entertainers voor 2015!!! Je organiseert en begeleidt verschillende sport of mini club activiteiten. Overdag en in de avond begeleid je aktiviteijten of de mini disco met kinderen/gasten. Je werkt 6 dagen in de week. Je woont in het hotel en krijgt een kamer met airco, internet, tv, minibar … toegewezen. Eten en drinken zijn kosteloos.

Contact: tistis@hotmail.de

2015? slaap lekker…

@ AliBeyClub

Kan je wat meer informatie geven over hoe jullie de verblijfs/werkvergunning regelen? Een en ander is het laatste jaar nogal aangescherpt :wink:

      • Updated - - -

Typefoutje, kan gebeuren. De post is van 2016 en de titel ook…dus voor 2016.

You can contact me via e-Mail, send your CV and get all information :slight_smile:
greets
Tessa

      • Updated - - -

You can contact me via e-Mail, send your CV and get all information
greets
Tessa

[quote=“AliBeyClub, post:4, topic:158085”]

You can contact me via e-Mail, send your CV and get all information :slight_smile:
greets
Tessa

Laat ik de vraag simpeler stellen. Regelen jullie werk/verblijfsvergunning ja of nee?
Indien je de vraag blijft omzeilen kan aangenomen worden dat er niets geregeld wordt.

In de advertentie zoals Ali Bey Resort deze op kariyer.net heeft geplaatst komt ernaar voren dat er met een groep van buitenlandse werknemers gewerkt gaat worden. Werkvergunning aanvragen zou dus geen probleem hoeven te zijn.

Waar het me ook om gaat is dat een mogelijke sollicitant zich terdege bewust is van wat de gevolgen kunnen zijn van zwart werken. Boete van ongeveer 300 euro, voorarrest van max. 6 weken, landuitzetting van max 5 jaar.

Als beheerder van dit forum wil ik graag dat mogelijke sollicitanten niet via hier een onprettige ervaring gaan meemaken. Gelieve daarom gewoon open kaart te spelen bij het plaatsen van dergelijke oproepen, zodat de kandidaat weet waar hij/zij aan toe is en zelf kan kiezen of hij/zij voor het risico gaat.