Werken Als Dj. In Hollands Feest Café (calella)

Bar-Restaurant Hans en Grietje (www.hans-grietje.com) in Calella (Spanje) is urgent opzoek naar een Dj voor komende zomer. (Periode is vanaf ong. 20 Juni t/m eind Augustus.)
Wegens de (nieuwe) Spaanje wetten is het gebruik van cd´s en dergelijke verboden. Wij werken daarom met het eazis “touch screen” computersysteem. Daarom zijn we eigenlijk opzoek naar een (beginnend) dj die hier geen problemen mee heeft en het leuk vind een zomer te knallen in Spanje!!!
Wij hebben een personeelshuis (wordt door ons betaald), je krijgt een contract en bent dus volledig verzekerd. mailen naar Hans-grietje@hans-grietje.com

goededag ik wil even reageren op jullie vacature voor feest dj in jullie zaak
ik heb gedraait in hollywood musichall in rottrdam in de skihut zaal en ik heb ik de skihut zelf gedraait in rotterdam
het lijkt mij wel leuk om bij jullie te draaien en dat met die computer is geen probleem
u kunt evt. op mijn website kijken voor meer informatie
www.djbassx.com er zal meer staan over jumpstyle maar daar ben ik nu OOK mee bezig kan dus eigenlijk alles draaien

hoop snel van u te horen
groetjes
mike v.d. voort
Bass-X Productions
info@djbassx.com

http://img46.echo.cx/img46/6158/fotomike75yj.th.jpg

Beste medewerkers/eigenaren van “Hans & Grietje”,

het lijkt me leuk om bij jullie te komen draaien.

Voor meer informatie over mij cq mijn muziek/mixen kunt u kijken op www.dj-barry.nl.

Ik heb 12 jaar (mix)ervaring, en ook vanaf 1999 met de computer.
(Waarschijnlijk welbekend : BPM Studio)
Verder kan ik me vermaken in cafe’s, pub’s, discotheken, feesten en dergelijke.
Ben van alle markten thuis, en ben voorzien van een database met meer dan 35.000 nr’s.
Alle aanvragen zijn mogelijk.

Ik hoop van jullie te horen.
Groeten Barry

jullie kunen stoppen met mailen we hebben een topper voor achter onze meng tafel… !!! deze zomer gaat Erik-Jan het dak eraf draaien !!! bedankt voor de vele mailtjes …

Hans & Grietje Calella …