werken al reisleider voor buitenlanders

Binnenkort loopt mijn jaarcontract af. Misschien de kans om een carrière switch te doen? Ik heb een WO (cultuur) en HBO opleiding (commercieel) Afgelopen 12 jaar was ik inkoper, een leuk en spannend vak en goed betaald… maar mijn passie is reizen en contact leggen met mensen uit andere culturen.

Ik heb zelf erg veel gereisd (52 landen) en spreek goed Engels, Duits en beetje Frans en Spaans.

Het leukst lijkt mij het begeleiden van buitenlanders die Europa willen ontdekken ipv het begeleiden van Nederlanders die buitenlandse groepsreizen doen. Ik ken Europa vrij goed en ben al op veel plekken geweest. Een rondje highlight van Europa lijkt me prima te doen met bijvoorbeeld een groep Amerikanen of Australiërs.

Waar vind ik die banen?

Ik hoor graag!

groeten,
Brigitte

Hoi Brigitte,welkom op wereldwijzer!
Nou je hebt al aardig wat landen bezocht, was Thailand ook één van de 52 landen die op je lijstje staat?
Wat betreft begeleiden van buitenlanders die Europa willen ontdekken kan je best de sites van organisaties af gaan zoals ,Djoser,de jong intra,koningaap ,fox of Shoestring?
Suc6 nog met je zoektocht Brigitte!
groet,georgessiam.

Hoi Brigitte, welkom op wereldwijzer :slight_smile:

Een rondje highlights van Europa en daar dan voor betaald krijgen; klinkt goed, lijkt mij ook wel wat :smiley:

Ik ken die reisorganisaties wel… maar dacht die vooral reizen voor Nederlanders organiseren?

Ja Thailand staat ook al op mijn lijstje, ik was er 2x. In 1998 en in 2004
Vanwaar je vraag?

groeten,
Brigitte