Wij starten begin volgend jaar met een nieuwe uitzendburo aan de costa brava, met voornamelijk werk in het hotel wezen.
Mocht je interesse hebben om daar volgend seizoen te werken stuur dan even je cv zodat wij je daar kunnen matchen. Ons uitzendburo is ook alleen maar voor nederlanders die daar in de hotel, horeca branche willen werken. bedenk wel dat de salarissen in spanje iets lager liggen dan in nederland en mail ook maar wat je wilt verdienen.
wij kunnen ook voor kost en inwoning zorgen.
hey!
ik zag jullie oproep!!
ik ben nu wel heel erg benieuwd naar geworden!
ik wil al heel lang ergens in buitenland werken!!
ik wil ook nog steeds propper worden!
ik ben spontaan,flexible,hou van uitgaan,ben sociaal en hou van mensen om me heen! wat wil je nog meer??
ik zal mijn email adres geven!
ik ga wel in sep naar school voor 2 jaar! maar zodra ik in juli vakantie heb,dan kom ik eraan!!!
email adres is: sugababe_jenny@hotmail.com
liefs jennefer
hallo ik ben coby smulders en ben erg geintereseerd in uw advertentie.
ik kom al jaren aan de costa brava en wil er heel graag wonen en werken. heb horeca ervaring en spreek de talen spaans en engels.
tevens ben ik kamer meisje geweest in een hotel.
heeft u interesse in mij bel dan 0645944874 of mail naar kimvdsanden@hotmail.com
het liefst bellen niet altijd internet aanwezig!!! alvast bedankt
met vriendelijke groet c.smulders
Originally posted by rinaldo@06-08-2003, 17:56:06
** Wij starten begin volgend jaar met een nieuwe uitzendburo aan de costa brava, met voornamelijk werk in het hotel wezen.
Mocht je interesse hebben om daar volgend seizoen te werken stuur dan even je cv zodat wij je daar kunnen matchen. Ons uitzendburo is ook alleen maar voor nederlanders die daar in de hotel, horeca branche willen werken. bedenk wel dat de salarissen in spanje iets lager liggen dan in nederland en mail ook maar wat je wilt verdienen.
wij kunnen ook voor kost en inwoning zorgen. **
Ik ga deze zomer naar Begur, mijn vriendje woont daar en ik wil daar zelf ook gaan werken, zijn er daar in de buurt ook nederlandse bars/restaurants? Misschien in Pals ? Alvast bedankt! Ik ben 20 jaar, spreek nederlands/engels/redelijk spaans en matig duits.
Mail svp naar acdwolff@hotmail.com