Spanje; Salou. Grand Cafe Costa en Bar & Grill Costa zoeken voor het aankomende zomerseizoen nog zelfstandig werkende koks en hulpkoks. Heb jij ervaring in de keuken en zin in een spannend zomerseizoen in Salou, stuur dan je cv en een foto naar [EMAIL=“info@grandcafecostasalou.com”]info@grandcafecostasalou.com
En misschien wel tot ziens in Salou.
Hallo! Nou ik heb u een mailtje gestuurd. Ben 19 jaar, heb vorig jaar 2 maanden in Italie gewerkt en werk in een spaans tapas restaurant op dit moment. Ik hoop dat ik een reactie krijg want heb mijn mail al enige dagen terug gestuurd.
Hallo! Ik ben een meisje van 17 en zou graag deze zomer werken in Spanje. Ik heb vorig jaar 2 maanden gewerkt in een restaurant in Spanje. Het lijkt me erg leuk om dit jaar eens iets anders te doen. Ik wil graag veel ervaring opdoen voor mijn verdere studie hotel-management. Het lijkt me leuk om in een café, bar, … te werken maar om iets te doen met kinderen of te proppen schrikt me ook niet af!! Als u iemand nodig hebt kan u me altijd mailen: [EMAIL=“leenderslente@hotmail.com”]leenderslente@hotmail.com !