Werk op Ned.Antillen, voor afgestudeerde hbo-er?

Hallo allemaal,

Ik ben over enkele maanden afgestudeerd (op de Fontys Hogeschool, opleiding Small Business & Retail Management) en ben van plan om richting de Nederlandse Antillen te vertrekken…

Ik ben eerst van plan om in mei eens een kijkje te nemen om er zeker van te zijn of de Nederlandse Antillen wel zijn wat ik zoek.
Heeft iemand leuke tips voor overnachtingen daar, bij een simpele bed & breakfast?

Maar heeft iemand ook enig idee of er goede banen te vinden zijn daar richting de opleiding die ik heb (veel marketing, ondernemingsplannen schrijven ed)? Ik heb al heel veel info gehaald van wereldwijzer, ook waar ik moet zoeken qua banen, maar helaas zie ik er erg weinig tussen staan.
Als iemand goede tips heeft, zou het heel fijn zijn als je het me laat weten…

Daarnaast sta ik ook open voor werk dat niet in mijn opleidingsrichting zit, zoals de sociale sector. Hier in Nederland doe ik ook vrijwilligerswerk en dat geeft zoveel voldoening dat ik dit ook graag (het liefste natuurlijk betaald) in het buitenland zou willen doen.

Kent iemand goede projecten waar ze evt. nog iemand nodig hebben op de Nederlandse Antillen (betaald/onbetaald).

Alvast hartelijk bedankt!
Groetjes Annet