Hallo iedereen,
Kan iemand mij helpen aan sites of heeft iemand ideeen, ik wil graag samen met mijn vriend deze zomer een seizoen ergens werken. Dit mag in Europa maar ook buiten Europa zijn.
Gr Floriane
Hallo iedereen,
Kan iemand mij helpen aan sites of heeft iemand ideeen, ik wil graag samen met mijn vriend deze zomer een seizoen ergens werken. Dit mag in Europa maar ook buiten Europa zijn.
Gr Floriane
vacansoleil.nl , meld je aan als koppel voor de functie courier (beheerder) en je zult een top siezoen tegemoet gaan met goede verdeiensten zodat jeje iedere avond loco kan zuipen in de plaatselijke discothecka
Hee Floriane,
Tijdens het googelen kwam jou bericht tussen mijn zoekopties te staan. Je hebt inmiddels bijna een jaar geleden een bericht geplaatst dat je op zoek was naar seizoenswerk voor jou en je vriend. is dit nog gelukt? zo ja, mag ik je dan nog een paar vragen stellen? mijn vriend en ik willen dit graag aankomende zomer gaan doen.
Hoi Renate / Floriane,
Ik zag toevallig jouw berichtje voorbij komen! Afgelopen zomer heb ik samen met mijn vriend in Italie op een camping gewerkt via Selectcamp. Dit was ons onwijs goed bevallen!
Als ik je kan helpen, of vragen kan beantwoorden hoor ik het graag! Het was in ieder een ervaring om nooit te vergeten!
x