Ik hoop dat iemand mij aan werk kan helpen in spanje of de canarische eilanden. Ik zoek een baan voor overdag in een eetcafe en mijn vriend in een leuke kroeg. Dus als iemand een site weet waar ik moet kijken of andere informatie en tips heeft, laat het me snel weten!!!
Hallo Brenda,
Ik en mijn man hebben twee horecazaken in Blanes costa brava,een zaak is een eethuisje en de andere zaak is een combinatie van feestcafe en restaurant,wij zoeken mensen voor de maanden juli en augustus, mocht je belangstelling hebben stuur dan jullie c.v.s met fotos naar ons e-mailadres. bij voorbaat dank, Rikke Schweren
Ik ben erg geintereerd in het werk dat jullie aanbieden maar ik zou graag wat meer informatie willen over wat voor soort werk het is. Ik ben nog maar 17 jaar, en hou wel van een uitdaging ik hoop dat jullie er geen probleem mee hebben dat ik nog geen 18 jaar of ouder ben.Ik ben namelijk van plan om 1 jaar te stoppen met school zodat ik wat kan verdienen en ook nog een leuke tijd heb.Ik hoop snel wat van jullie te horen.alvast bedankt voor de moeite.Mark.