Werk gezocht vanaf augustus

Hey iedereen,

Ik ben op zoek naar een baan en ben vanaf augustus voor onbeperkte tijd beschikbaar (klaar met HBO studie). Het liefst iets in de paarden maar heb ook ervaring in de horeca (keuken / koken), kinderen, schoonmaak eigenlijk alles wat in een groot vakantie park te doen is. Hoef er niet rijk van te worden!

Als iemand iets weet laat aub horen en voor meer info over mij kun je altijd opvragen.

Groetjes, Viv.

het is heel moeilijk om iets te vinden vanaf augustus, want je moet bijna overal beschikbaar zijn vanaf juli. sorry ik kan je niet helpen… :frowning:

Animatie Compagnie bied al werk vanaf 3 weken. Tegenwoordig zijn er plekken in ik dacht Frankrijk, Italie en Spanje. Die eerste iig.
En dus ook vanaf augustus.
Een andere organisatie zou ik niet weten, dat is idd allemaal vanaf minimaal 8 weken ofzo.

kastelen van de loire
wij plannen een reis naar de kastelen van de LOIRE
Heeft iemand weet van de entreegelden dat men doorgaans betaalt ?

Wat heeft dit met mijn topic te maken?

Ik ben sowieso opzoek naar werk voor langere tijd dus…

Thank you anyway maar ik dus sowieso opzoek naar werk voor langere tijd, niet simpelweg een zomerbaantje voor maar net een paar weekjes ofzow.
Ik krijg pas half julie m’n bachelor’s diploma uitgereikt en wil het niet te krap plannen dus is het beter om vanaf augustus te plannen, maar mogelijk dat het dus ook eerder kan.

dAC bied ook langer aan, ik heb er 10 weken voor gewerkt. Maar bedrijven zijn niet zo lang geopend, als het gaat om campings enzo. Of je moet op de grote bedrijven terecht komen, via EuroCamp kun je terecht van zeker februari/maart tot en met oktober/november. Minimale tijd is 3 weken en ze zoeken deze hele periode mensen.

Maar een start in augustus is wel laat als je idd langere tijd wilt werken.