Weet iemand hoe ik het beste aan werk kom in het skigebied van Italie? Ik zou graag in de Dolomieten willen werken in een bar, hotel of restaurant. Van 20 december tot half/eind april. Heb helaas geen enkele ski ervaring maar zou dit uiteraard graag willen leren. Ik ben gewend om in het zomerseizoen op een camping te werken in Italie. Zou dit nu graag willen verruilen voor een winterseizoen in de sneeuw! Ik ben 24 jaar en heb horeca ervaring.
Hoi! De winter is inmiddels voorbij, heb je iets gevonden? Als je nog interesse hebt voor het komende winterseizoen: hoe is je kennis van de duitse en italiaanse taal? Want die twee talen moet je toch wel kunnen spreken in de Dolomiten.
HOI! Ik ben mareille 33, jaar oud. Ik heb ooit in Mayrhofen een seizoen gedraaid. Ik zou dit graag nog een keer willen doen, maar dan in Italië. Ik zit zelf te denken aan Livigno…maar iemand een ander idee? Ik zou alleen s’avonds willen werken in een bar of restaurant. Ik heb al eerder in Italie gewerkt en ik kan me redelijk redden in het Italiaans. Overdag wil ik natuurlijk zelf het liefst in de sneeuw spelen.