Werk Gezocht In Of Rond Alicante

Mijn naam is Bram van Gorp en ik ben 30 jaar oud. Op 21 november 2004 verhuis ik samen met mijn vriendin Dominique naar Alicante. Wij hebben daar een appartement gehuurd, en ons voornemen is om ons daar definitief te vestigen.
In Nederland heb ik de afgelopen 5 jaar gewerkt als Teammanager Facilities. In deze functie heb ik heel veel ervaring opgedaan in de vastgoedwereld. Door deze nieuwe stap in ons leven heb ik mijn huidige werk helaas moeten opzeggen. Mijn grootste wens is dan ook om in Alicante weer te mogen werken in deze branche.

In mijn functie behoort het beheer van 29 vestigingen tot mijn taken. Het contact met makelaars om de diverse huurcontracten te bespreken, het bezichtigen van mogelijke nieuwe panden, het opleveren van oude panden en het zoeken naar geschikte locaties voor nieuwe vestigingen waren mijn dagelijkse werkzaamheden.

Door mijn doe maar gewoon mentaliteit en uitstraling kom ik daarnaast op veel mensen over als erg betrouwbaar. Ik merk dan ook regelmatig dat mensen mij zien als een sympathiek, rustig en uiterst betrouwbaar persoon. Deze eigenschap kan natuurlijk zeer waardevol zijn indien je bemiddeld bij een verhuur of aankoop van een pand. Men legt ten slotte veel vertrouwen bij je neer.

Ik besef dat ik niet over de officiƫle diplomma`s beschik, maar ik ben ervan overtuigd dat mijn ervaring in deze branche dit ruimschoots compenseert.

Het afgelopen jaar heb ik heel veel tijd gespendeerd aan de Spaanse taal. Inmiddels spreek ik dusdanig Spaans dat ik mijzelf duidelijk verstaanbaar kan maken. Mijn vriendin spreekt door haar studie Spaans aan de VU te Amsterdam al goed Spaans. We hebben ons daarnaast voorgenomen om de eerste 3 weken in Alicante deel te nemen aan een intensief taalprogramma. Ons eerste doel is namelijk om z.s.m. de Spaanse taal te leren.

Doordat ik zowel Nederlands, Spaans, Engels, Duits en redelijk Frans spreek kan ik voor de verschillende partijen een geschikte tussenpersoon zijn.

Ik hoop dat ik u een beeld heb kunnen geven van mijn ervaringen en kunnen en zou heel graag mijn diensten aan u willen aanbieden.

Met vriendelijke groet,

Bram van Gorp
bramvgorp@hotmail.com
06-41151932 ( tot eind november, daarna een Spaans nummer)