Wij zijn op zoek naar ambitieuze verpleegkundigen die voor minimaal 18 maanden willen werken in een ziekenhuis in de Verenigde Staten. Diploma is verplicht! Uitgebreide screening gaat vooraf aan deze internationale uitzending.
Voor het aanvragen van een brochure over dit “USA Nursing Programme” kunt u contact opnemen met Dhr. A. Swinkels op 0413-490020 of via e-mail naar a.swinkels@biginfo.nl. Op zaterdag 4 juni 2005 organiseren wij een informatiedag over het USA Nursing Programme. Meld je aan!
Hallo,
Ik ben net gediplomeerd verpleegkundige niveau 5. ik heb al tijdens me opleiding een half jaar in het buiteland gewoond namelijk Curacao, en het blijft allemaal trekken dat buitenland. Ik zou dus best 18 maanden naar de verenigde Staten willen lijkt me super tof en helemaal op tijd aangezien ik in Nederland moeilijk een baan van niveau kan vinden omdat ik net van school kom, en ik was me al aan het oriënteren op een baan in het buitenland.
Zou dus wel een brochure willen.
Met vriendelijke groeten Kirsten
Er is inmiddels een nieuwe website over dit USA Nursing Programme. Kijk op www.biginfo.dse.nl.
haai,
ik ben niet afgestudeert maar ik wil wel even wat kwijt,
ik zit in het eerste jaar hbo v (verpleegkunde) en ik ben van plan om in mijn tweede leerjaar 10 weken stage lopen in de vs, het zullen waarschijnlijk de maanden novermber,december en januarie zijn.
en ik vroeg me af waar ik dan allemaal informatie kan krijgen, en in welke staat het leuk is om stage te lopen, ik wil dan wel in een staat stage lopen waar het niet winter is maar waar de zon een beetje schijnt als het hier in nederland dus winter is.
kan iemand me helpen, of heeft iemand mischien tips voor mij
alvast bedankt