Gezocht voor ons nieuw uit te voeren concept een achttal goeduitziende dames in de leeftijd van 18 t/m 27 jaar. Let op! Geen seksuele bedoelingen.
Wegens het groot verwachte aantal reactie’s zullen de kandidaten door een strenge sollicitatie
procedure worden gehaald.
Wat wij zoeken:
10 Dames
Leeftijd 18 t/m 27
Verzorgd uiterlijk ( goed uitziend )
Zichzelf weten te verkopen
Beetje hoge dunk, zelfverzekerd zijn.
Beschikbaar zijn in de maanden: juni, juli, augustus
Eventueel ervaring, werken in het buitenland
Goede conditie
Wat wij bieden:
Onderdak ( gedeelde woning,voorzien van keuken, eigen kamer, gedeelde woon / badkamer).
Loon : 40€ ( in wezen 53 euro, 13 euro voor onderdak, voeding, terugreis wordt ingehouden.
Bonus(mits weektarged wordt behaald,150€ per week), 500€ aan het einde van de periode.
6 daagse werkweek. ( 6 uur per dag, overdag 11:00 uur tot 17:00 uur)
50% korting per dag voor voeding.
Werkkleding.
Gezellige werksfeer.
Verdere uitleg over de werkzaamheden volgen tijdens de sollicitatieprocedure.
Graag foto + CV + tel.nummer mailen naar: [email=bmgirls@hotmail.com]bmgirls@hotmail.com
hm ik denk dat de meeste meiden wel even willen weten WAAR ze op solliciteren voordat ze solliciteren! komt op mij een beetje vaag over ( CONCEPT? WELK CONCEPT?)…6 dagen werken voor een loon van 43 euro trekt me ook niet echt…
Omdat wij alleen serieuse kandidaten willen, die serieus opzoek zijn naar werk in het buitenland, hebben wij ervoor gekozen om het concept niet te vermelden in de advertentie.
De bedoeling is, dat kandidaten hun gegevens/ cv mailen naar bovenstaand adres, waaruit wij uiteindelijk een selectie gaan maken en contacteren. Tijdens dit gesprek zal het gehele concept uitgelegd worden.Tip van de sluier: Promotiewerk.
Aan je bericht tezien heb je nog geen ervaring met werken in het buitenland (met name Spanje). De lonen liggen hier meestal vrij laag,
vaak onder de 40 euro, zonder onderdak en vliegreis, waar je meestal 7 dagen per week moet werken en dan geen 6 uur per dag, nee soms wel 10 uur per dag.
Wij bieden onderdak aan, 50% korting op voedsel, 6uurtjes werken ( en dan niet in de nachten, maar overdag, wat betekent dat de kandidaten sávonds kunnen gaan feesten en nog een beetje vakantie kunnen hebben)
Verder, bieden wij ook een bonusregeling aan, wat betekent dat als de kandidaten 6 dagen werken = 6*40€=240€ verdienen + kans maken om 150€ extra te verdienen= 240€ +150€= 390€ oftwel fl859,- per week!! dit lijkt mij niet erg weinig of onderbetaald, of wel?
Als je naar het minimumloon in Nederland kijkt, zie je dat zelfs zonder bonus dit ruim voldoende is ( vooral als je nagaat dat je normaal 100% voor voeding moet betalen en dat gewoonlijk je huisveting /huur/hypotheek hier nog van afgaat.
Buiten dit alles is er nog een extra bonus van 500€ te verdienen aan het end van de rit ( afhankelijk van de inzet) en aan het eind nog de vliegreis.
We hebbenveel nagedacht over uurloon en bonussen en vinden dit dan ook meer dan rieel.
Ik begrijp je reaktie en ik hoop dat het zo een beetje duidelijker voor je is.
het kwam idd een beetje onduidelijk over, ik had wel verwacht dat het om een soort promotiewerk ging, maar waarom zou je dat er niet gewoon bijvermelden? Ik heb eerder in het buitenland gewerkt en ik weet dat het daar minder verdiend dan in NL, maar € 40,- leek me wel erg weinig haha, en die bonus moet je dan ook maar zien te behalen…ik kreeg toen vlucht en huisvesting betaald en €500,00 per maand, maar moest wel elke dag werken, maar goed het was een superervaring!! Mijn reactie kwam misschien een beetje onaardig over, maar eerlijk gezegd leek jullie advertentie me een beetje onbetrouwbaar! :o
Originally posted by Gast: bmgirls@03-09-2003, 12:54:54
**Aangeboden: Vakantiebaan Mallorca
Gezocht voor ons nieuw uit te voeren concept een achttal goeduitziende dames in de leeftijd van 18 t/m 27 jaar. Let op! Geen seksuele bedoelingen.
Wegens het groot verwachte aantal reactie’s zullen de kandidaten door een strenge sollicitatie
procedure worden gehaald.
Wat wij zoeken:
10 Dames
Leeftijd 18 t/m 27
Verzorgd uiterlijk ( goed uitziend )
Zichzelf weten te verkopen
Beetje hoge dunk, zelfverzekerd zijn.
Beschikbaar zijn in de maanden: juni, juli, augustus
Eventueel ervaring, werken in het buitenland
Goede conditie
Wat wij bieden:
Onderdak ( gedeelde woning,voorzien van keuken, eigen kamer, gedeelde woon / badkamer).
Loon : 40€ ( in wezen 53 euro, 13 euro voor onderdak, voeding, terugreis wordt ingehouden.
Bonus(mits weektarged wordt behaald,150€ per week), 500€ aan het einde van de periode.
6 daagse werkweek. ( 6 uur per dag, overdag 11:00 uur tot 17:00 uur)
50% korting per dag voor voeding.
Werkkleding.
Gezellige werksfeer.
Verdere uitleg over de werkzaamheden volgen tijdens de sollicitatieprocedure.
Graag foto + CV + tel.nummer mailen naar: [email=bmgirls@hotmail.com]bmgirls@hotmail.com
Met vriendelijke groet,
BM-girls**
he daar ik had vraagje dit klinkt best leuk maar volgens mij zoeken jullie dan ook alleen maar meiden met maatje 36… oke en dat heb ik niet niet dat ik er vekeerd uit zie :rolleyes: laat het ff weten waar jullie dan precies op zoek naarzijn want ik heb best wel me bekkie klaar…
Wij maken gebruik van deze communicatie om te zoeken naar enthousiaste medewerkers voor o.a. Snoepys, Kiss en Enjoy Salou.
Omdat we dit jaar voor het beste gaan, zoeken we ook de beste personen voor de beste en leukste jobs in Salou.
Naast ervaring, moet men minimaal 2-talig zijn (voorkeur Spaans).
Wij zoeken medewerkers die beschikbaar zijn voor de maanden
mei t/m augustus. Al onze personeelsleden verblijven in door ons ter beschikking gestelde appartementen.
De heen- en terugreis naar/van Salou komt voor rekening van de medewerker.
Salaris is afhankelijk van soort functie en bij welk bedrijf je geplaatst kan worden.
Personeel Snoepys Enjoy Kiss :barpersoneel, security, proppers,
entrée en animatieteam
Voor het animatieteam zoeken wij sportieve medewerkers, die de toeristen met sport en spel weten te vermaken.
De activiteiten zullen voornamelijk in de zee en op het strand worden verwezenlijkt, als mede op en rond de boulevard.
Na het ontvangen van je CV met recente foto, zullen wij een selectie maken van de juiste kandidaten.
Geef duidelijk aan voor welke functie je wil solliciteren en geef tevens een tweede mogelijkheid aan.
Vermeld precies van wanneer tot wanneer je beschikbaar ben, want sommige banen kunnen korter worden gepland
dan de gehele openingsperiode.
Mocht je tot een geschikte kandidaat behoren dan volgt een tweede selectie en wordt je uitgenodigd voor een
persoonlijk gesprek in Nederland.
Mocht je geen bericht ontvangen voor 1 maart, dan maken wij geen gebruik van je diensten en bedanken we je bij deze
voor je interesse en hopen je te verwelkomen in Salou.
Complete CV’s met recente foto of overige informatie kan je verzenden naar : nl@snoepys.com of neem een kijk op www.snoepys.com
Discotheek Snoepys - Kiss - Enjoy Salou
E-mail : nl@snoepys.com
PS : Bezoek onze website en meld je aan op de member list !
Stuur geen bericht terug naar dit mail adres van de wereldwijzer, want wordt NIET gelezen en behandeld !!!