Hallo mensen!
Wie gaat er vanaf de zomer van 2016 mee een reis rond de wereld maken?
Ik ben van plan om middels een wereldticket zoveel mogelijk moois te zien van wat deze planeet te bieden heeft en daar ongeveer een jaar over te doen. De landen en route staan nog niet vast dus daar kunnen we samen naar kijken. Wel ben ik van plan om naar de vijf voor mij onbekende continenten te reizen(Azië, Australië, Zuid-Amerika, Noord-Amerika en Afrika). Het lijkt me prachtig om deze reis een mix te maken van cultuur, avontuur, relaxen, feesten en vooral genieten en ik zou deze ervaring graag met iemand delen die er net zo over denkt.
Nog even iets over mezelf. Ik ben een man van 23 die klaar is met zijn HBO Sport en Gezondheidsmanagement en eerst een avontuur wilt beleven voor het tijd is voor de sleur van de komende 40 jaar. Momenteel ben ik bezig met een opleiding aan de schrijversacademie en een cursus Copywriting(tekstuele kant van reclame ontwerp). Ik sport redelijk fanatiek en heb een grote hoeveelheid interesses.
Heb jij de zelfde soort plannen en lijkt het je leuk om samen naar de opties te kijken dan kijk ik uit naar je reactie!
Adios,
Pim