Geachte heer/mevrouw,
In het kader van mijn afstudeerproject, voer ik , studente van Hogeschool TIO te Hengelo een behoefteonderzoek uit. Het onderzoek betreft een nieuw te bouwen domein met 30 ecologische huizen in Zuidwest Frankrijk. Wellicht bent u op zoek naar een woning in het buitenland of heeft u er reeds een aangeschaft en bent u bereidt om mij te helpen.
Dit domein, met de fictieve naam Domein de la France, zal worden gebouwd in de streek Midi-Pyrenee.
Domein de la France krijgt 30 ecologische huizen. De reden voor ecologische huizen is besparing van het milieu. Tevens brengt een ecologisch huis economische voordelen voor de koper met zich mee. Dit door hergebruik van regenwater. Verwarming van het water door de zon. Domein de la France zal een hoog serviceniveau bieden op het gebied van te verlenen diensten en het vervullen van de wensen van de gast.
Om het behoefteonderzoek goed uit te kunnen voeren, houd ik een enquête naar de behoeften en wensen van de potentiële koper.
Graag vraag ik hiervoor uw input. De enquête kunt u invullen via internet. Om bij de enquête te komen dient u op de volgende link te klikken:
www.domaineduquercy.com en klik op enquete
In het begin van de enquête zal u om een naam of e-mailadres worden gevraagd, hier kunt u lukraak wat invullen.
Het invullen van de vragenlijst zal ongeveer 10 minuten in beslag. De uitkomsten van deze enquête worden anoniem verwerkt en enkel gebruikt om een bruikbaar advies over de behoeften van de potentiële te kunnen geven. Ik verzoek u vriendelijk de enquête in te vullen voor woensdag 16 juni.
Bij vragen kunt u mij via het volgende emailadres bereiken: [EMAIL=“i.visser2@student.tio.nl”]i.visser2@student.tio.nl
Hopend op een enthousiaste respons met veel goede ideeën!
Bij voorbaat dank.
Met vriendelijke groet,
Ilona Visser