Welke plaatselijke luchthavens hebben jullie al aangedaan in Thailand?

Wisten jullie dat Thailand 28 plaatselijke en 7 internationale luchthavens heeft?
oa:Dong Muang,Survarnabhumi,Chiangmai,Chiangrai,Hat Yai,Phuket en Sukhotthai.
Hierboven heb ik de belangrijkste luchthavens vermeld die je kunt aanvinken en je stemgedrag kun je hieronder kwijt.

http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSk6Bh-ps8FFyFHUwhBwQWe5S6NBCP7G9Z8ops19WrsORxDX3nS

Zelfs Udon Thani heet ‘Udon Thani International Airport’. Volgens mij is de enige internationale vlucht die er landt, eentje van Lao Airlines uit Luang Prabang…

ik heb van meerdere luchthavens in thailand gebruik gemaakt zo ook van trat om vanaf hier naar koh chang te gaan een leuk klein vliegveld waar je heerlijk buiten kon zitten terwijl je op je vliegtuig moest wachten

surathani is geen internationale luchthaven

De Internationale Luchthaven Surat Thani ligt bij de stad Surat Thani in Thailand. De IATA-luchthavencode is URT. Het vliegveld ligt op ongeveer 21 kilometer ten westen van de stad zelf volgens “Wikipedia”!!
Daar heb ik mijn info uit gehaald,Baco!
Als je naar de link hieronder gaat,wordt er ook vermeld dat Surat Thani een internationale luchthaven is!
gegroet:georges.

BKK, ko samiu, phuket en krabi :slight_smile:

Ik waar het is ben er zat geweest om te vliegen.
nou er gaan geen vluchten naar het buitenland en er is geen immigration maar ik denk dat ik het al weet waarom het een internationaal vliegveld is.
Surat thani airpaort is een militair vliegveld. maar het burgerluchtvaart ged. is echt niet internationaal.

check de div airlines maar

Het blijft gaaf om op samui te landen en op te stijgen…
fantastisch relax,kleinschalig en open air…
lachen in dat 'efteling’treintje naar het vliegtuig.

verder in chiangmai bangkok en phuket geweest op de luchthaven…
stuk voor stuk mooi,schoon en prima geregeld allemaal

jeroen
>>>

alleen jammer dat het vliegen naar samui door de monopolie positie van van bangkok airways zo asociaal duur is ivg met andere binnenlandse vluchten