Ik ben een meisje van 16 jaar.
Zit nu in de 5e klas van het gymnasium. En ik ben op zoek naar een leuk bijbaantje voor deze zomer in Italië in de periode van 18 juni -18 augustus.
Het liefst zou ik in Rome of omgeving willen werken, maar in een ander gebied zou ik ook graag willen werken.
Het soort werk maakt me niet enorm veel uit.
Maar het liefst zou ik werken in de horeca.
Weet iemand misschien hoe ik het vinden van zo’n baantje het best aan kan pakken?
Of is iemand misschien nog zelf op zoek naar personeel voor deze zomer?
Ik hou me aanbevolen
Het is misschien een tegenvaller, maar ik vind 16 gewoon te jong voor een bijbaantje in Rome.
Dit is niet meer dan mijn mening hoor, maar ik denk dat als een
12-jarige jongen of meisje tegen jou zou zeggen:
“Ik zoek een bijbaantje in Berlijn of zo”, ook jij zou zeggen:
Originally posted by Arturo@03-02-2005, 14:43:28
** Cara Barbara,
Het is misschien een tegenvaller, maar ik vind 16 gewoon te jong voor een bijbaantje in Rome.
Dit is niet meer dan mijn mening hoor, maar ik denk dat als een
12-jarige jongen of meisje tegen jou zou zeggen:
“Ik zoek een bijbaantje in Berlijn of zo”, ook jij zou zeggen:
" Mi scusi, maar ik vind je te jong."
???’
Distinti Saluti
Arturo **
Jah
maar 12 en 16
daar zit tog wel een behooorlijk verschil tussen.
Ik bedoel dan kan je 16 net zo goed vergelijken met 18 dat ligt eiglijk nog dichter bij elkaar…
Informeer eens naar vrijwilligerswerk. een vriendin van mij heeft ooit een maandje bij de vrijwillige brandweer in Rome gewerkt en heeft zich kostelijk vermaakt (of dat door de Romeinse brandweerslangen kwam weet ik niet)
Originally posted by barbara1988@03-02-2005, 19:10:22
**
Jah
maar 12 en 16
daar zit tog wel een behoorlijk verschil tussen.
Ik bedoel dan kan je 16 net zo goed vergelijken met 18 dat ligt eigenlijk nog dichter bij elkaar…**
Cara Barbara,
Daar heb je weer helemaal gelijk in, maar ook tegen een 14-jarige zou jij w.s. zeggen : “Mi scusi, een beetje te jong…”
Ach, het was maar een eerste idee van mij, meer niet, en ik wens je veel succes!
Cattiveria oppert de mogelijkheid van vrijwilligerswerk, maar een meisje (of jongen) van 16 als vrijwillig(st)er bij de brandweer van Rome ??? Ik weet zeker dat ze ook daar zeggen:
“Mi scusi, ma diciotto e il minimo.”