Misschien een leuk idee om van deze mooie foto’s een Wishou te maken? WAT is dat vraag je je af. Echt iets heel gaafs dat ik op reis ontdekt hebt. Een stel dat ik tegenkwam wees mij erop. Als je een digitale camera hebt, en internet, kan je op de site van tpg post je foto uploaden en dan maken zij er een kaart van. Een echte kaart, die echt wordt opgestuurd. mijn familie was zeer verrast, mijn eerste foto’s te onvangen.
De skyline van Manhattan (New York) 's nachts. Vorige week genomen vanaf de kust van New Jersey. Niet helemaal een perfecte foto maar ziet er wel mooi uit, toch?
Laat ik maar beginnen met 4 foto’s waarvan er toch wel eentje minimaal door gaat naar de volgende ronde!?
Foto’s zijn in 2003/2004 gemaakt in Curaçao en omgeving.
3: Een ‘local’ in de Dominicaanse Republiek die in de Jungle zijn brood probeert te verdienen met de verkoop van kokosnoten. Deze man klimt in de hoogste bomen om daar noten uit te halen, waarna hij de bovenkant eraf haalt en een een rietje in stopt. Hier is hij in actie met wat verse kokosnoten, balanserend op een boomtak.
Je kunt alleen een foto op WereldWijzer plaatsen als die foto al ergens anders op het internet staat. Je kunt de foto dus niet naar onze server uploaden. Als die foto ergens anders op het net staat dan neem je de URL (http://www.xxxxxxx.xxx) en klik je op IMG. Nu moet je de URL invoeren en je foto staat er op.
k kan nog steeds niet mijn foto hier op zetten terwijl die gewoon op een andere site staat , ik krijg een fout melding dat het een ongelde extensie is,
ik heb gewoon me tmijn rechtermuisknop op de foto geklikt en bij eigenschappen de Url gekopieerd, wat doe ik fout?