Watervallen in Noorwegen (hulp gevraagd)

Ik heb een site met watervallen in Europa: www.worldwidewaterfalls.com en deze heeft ook een database met informatie van watervallen in Noorwegen. Nu ben ik druk bezig deze te vullen/updaten maar ik heb niet van alles een foto of complete informatie. Ik ben nu bij de letter M voor het updaten van de info. Voor een lijst van alle watervallen in Noorwegen:
Home - European Waterfalls

Als iemand het leuk vindt om mij van info te voorzien en van foto’s van watervallen die ik niet heb, dan zou ik deze personen zeer dankbaar zijn. Natuurlijk met vermelding van copyright op jullie naam.

P.s. Tips zijn ook welkom

Volgens mij mis je deze nog: Knivsflåfossen

Wel grappige site, mag van mij iets uitgebreider. (kaartje erbij bijvoorbeeld) Maar al met al leuk als je interesse hebt in watervallen.

De Knivsflåfossen heeft diverse namen waaronder de Sju systre. Het enige vervelende van mijn site is als je zoekt op Knivsflåfossen je alleen Sju Systre te zien krijgt, maar dat is dezelfde.

Per waterval staat er een kaartje bij waar de waterval is. Mits ik dit weet en bij de algemene pagina: Waterfalls in Norway - on a map staat ook een kaart van alle watervallen in Noorwegen. Maar deze moet nodig geupdate worden;(

Bedankt voor de reactie en alle info en foto’s zijn welkom!