Wat vind jij van het Australische eten?

Zoveel landen, zoveel recepten. Wat vind jij van het Australische eten?

Stem hierboven en licht eventueel hieronder je mening toe!

Je kunt er heerlijk eten, keus genoeg en van alle landen uit de wereld is er wel een restaurantje te vinden, vooral in Melbourne.

Ik denk dat er meer sterren restaurants zijn dan in Nederland
je kan in Nederland als eens voorproefen bijvoorbeeld in Heemstede
heel druk restaurant
groet
Jaap

Echt lekker brood heb ik er nooit kunnen vinden. Net als lekkere kaas. en weet iemand waarom het kraanwater er zoveel anders smaakt dan in Nederand. Of ligt dat aan mij? Heb eigenlijk alleen flessenwater gedronken.

Wat het water betreft: in het buitengebied hebben veel mensen hun eigen watervoorziening. Als het net geregend heeft is het bruinig, dan geven ze je flessen water. Later is het gefilterd en krijg je dus vers, eigen water, dat goed smaakt.
In de steden smaakt het chlorig vond ik, soms gewoon muf. Dat drink je dus niet!

Het eten is overal heerlijk, vooral aan de kust veel verse vis gegeten. Maar overal kun je lekker eten en het is niet duur.

Australisch eten is eigenlijk altijd een combinatie van verschillende stijlen. Combinaties van engels / europees eten. Vaak kan je er ook goed japans, chinees of italiaans eten.

Wat ik wel erg lekker vindt dat ze soms van die rare combinaties hebben en veel met advocado. Mjammie…

Moet zeggen dat we vooral in de Outback FANTASTISCHE steaks gegeten heb en als echte vleeseter kan ik dit niet anders dan zeer waarderen!!

See yah,

Flyboy:wereld:>>>