Ik heb vaak in vakanties niet meer te doen dan alleen maar werken. Heel leuk werken, daar niet van, maar ik moet het ook kunnen uitgeven aan iets leuks.
Zelf ga ik haast nooit op vakantie. Het is al wat jaartjes geleden dat ik op vakantie ben geweest en ik heb soms niet eens tijd of ben te laat om iets leuks te gaan doen in de vakantie.
Nu ik in het vooruitzicht heb om op vakantie te gaan met mijn vriend en zijn familie vind ik het leuk dat ik weer op vakantie ga, toch blijft het in eigen land. Dit deed ik vaker, ik ben voor het laatst in het buitenland geweest in 2001, toen was ik 5 weken in Slowakije, wat mij erg bevallen was.
Ik ben natuurlijk niet de enige die niet 2 of 3 keer per jaar op vakantie gaat, maar wat ga je doen in de vakantie als je dus niet op vakantie gaat?
Ik ging vaak werken en verder luieren op de bank of achter de computer, wat ook niet echt bevordelijk is.
Wie heeft tips voor mij, wat ik kan doen, om de vakanties die nog komen moeten, door te komen. Misschien kent iemand een leuke plek in Nederland, dat niet in reisgidsen terug te vinden is ofzo.