Ben je gemotiveerd om geld te verdienen, hou je van feesten en heb je overtuigingskracht? Dan zijn wij op zoek naar jou!!
Bedrijfomschrijving
Wij zijn een bedrijf dat evenementen organiseert, gevestigd in Lloret de Mar, Spanje. Sinds enkele jaren organiseren wij poolparty’s, schuimparty’s en all-inclusive party’s.
Na het ongelooflijke succes van onze party’s vorig jaar, kijken wij naar een nieuw bruisend seizoen, dat langzaam maar zeker dichterbij komt.
Werkzaamheden
Als salespromoter vertel je mogelijke ‘party-people’ wat de party allemaal te bieden heeft. Belangrijk hierbij is dat je lol met de toeristen maakt. Het is aan jou om zoveel mogelijk toeristen op de gastenlijst te zetten.
De verdiensten hangen af van je verkooptalent, een gemiddelde verkoper verdient zo’n 100 euro per dag, bij een zeer goede verkoper kan dit oplopen tot maar liefst 250 (!) euro per dag.
Vereisten :
Als partyseller dien je aan de volgende eisen te voldoen:
Perfect Nederlands spreken.
Engels is een pre, maar niet noodzakelijk.
Leeftijd: tussen de 18-30 jaar.
Een positieve uitstraling en een vlotte babbel hebben, overtuigingskracht, zelfverzekerd en doelgericht zijn.
Er goed uitzien; wij zoeken geen fotomodellen, maar met een bierbuik en onverzorgd uiterlijk schiet het werken op het strand niet op.
Gemotiveerd zijn om geld te verdienen.
In de periode van begin juni tot eind september minstens 4 weken beschikbaar zijn.
Een positieve uitstraling en vlotte babbel hebben,overtuigingskracht, zelfverzekerd en doelgericht zijn.
En het belangrijkste: je moet van feesten houden, aangezien je niet alleen bij onze feesten aanwezig zult zijn, maar ook de gehele tijd in de grootste partystad van Europa zult verblijven
Accomodatie is geregeld!Check onze website http://www.mpt-entertainment.com/ voor verdere details en reageer door het antwoordformulier in te vullen met een uitgebreide motivatie en foto en wellicht word je uitgenodigd voor een van de castingdagen!
en ik heb ook werk ervaring bij mpt.
mijn ervaring was ook heel erg slecht.
en ik ben dan ook na 2 weken weer naar huis gegaan.
in plaats van de geplande 2-3 maanden. er zaten veel meer kosten aan geplakt dan in eerste instantie duidelijk gemaakt. maar goed dan zit je er al he dus dan betaal je het maar. verder moet je met een aardig zakcentje beginnen want je begint pre-seizoen en dan zijn er haast nog geen nederlanders en veel sellers dus het verdient in het begin echt niet goed aangezien de leiders zelf ook nog flink mee sellen. en jij het nog moet leren. je staat inderdaad ook op die feesten achter de bar onbetaald en dat is flink aanpoten. (ik vond dit trouwens wel het leukste van het werk, maar dat is niet voor iedereen). alleen was het erg jammer dat je een hele week mensen echte drank aan het verkopen was en als enige feest in salou champagne, en als ze dan op het feest komen is er alleen wodka met mooie kleurstofjes, en geen champagne. verder had ik gewoon me vaste kosten in nederland dus kon ik niet langer wachten op geld en moest ik er voor kiezen weer naar huis te gaan.
eenmaal terug in nederland kreeg ik na 1 week (dus 3 weken werk) te horen dat er nog maar 4 mensen aan het werk waren van mijn ploeg van 11 en de rest een andere baan hadden of naar huis waren.
woow serieus…
ik was van plan om me in te schrijven…
ik wil graag werken in spanje in de zomer en ik heb in nerderland ook gewoon me kosten die ik moet betalen dus om te moeten wachten op geld werk ik gewoon liever in nederland…
zijn er verder nog andere promotiebedrijven ofzo behalve MPT??
of is het gewoon veel handiger om een discotheek te mailen?
en zijn er nog meer mensen die willen gaan werken in spanje deze zomer?
Ik ben uitgenodigd voor de castingdag volgende week maandag van mpt in rdam…whoeehoe…
Ze zijn nog best streng want mijn vriendin is niet uitgenodigd
Ik heb contact gehad met 2 proppers van snoepys en 1 van de skihut (ja ja via hyves vind je iedereen haah) die in spanje waren en zijn gaan proppen voor mpt, hebben hun andere baantje dus opgezegd) omdat ze dat relaxter vonden. Van hun heb ik dus wel goede verhalen gehoord, daarom ga ik het maar eens uitchecken die castingdag!!!
Laat mijn ervaringen nog weten…ben reuze benieuwd…meisje wat ik aan de telefoon heb gesproken klonk betrouwbaar en legde uit dat er idd mensen zijn voor wie dit werk niks is omdat ze niet goed kunnen verkopen. Maar dat er ook proppers zijn die al jaren voor hun werken. Anyway ik ga maar als een gek rond solliciteren want ik wil echt zekerrrrrrr naar het zonnnetje toe!
stefan alles goed met je jongen?lang niet gesproken…vroeg me nog af hoe het met je gegaan was.
Jongens ik ben vorig jaar tegelijk begonnen met stefan voor mpt in salou en ben 2 maanden gebleven. Heb het naar mijn zin gehad en heb ook nog eens veel geld verdiend (helaas daar ook veel uitgegeven haha). Ik vind zelf de werktijden zwaar chill, omdat je niet s’ nachts op straat staat met je flyers. Ook heb ik meer verdiend in vergelijking tot andere proppers.
De partys zijn goed te doen, voornamelijk de miss wet t-shirt contest
Ik moest elke woensdag 2 uur achter de bar staan, maar dat vond ik leuk om te doen en zit inbegrepen bij de 5 euro per persoon die jij verkoopt. Het klopt wat stefan zegt dat het rustig was in salou de eerste week. Dat hadden ze nog nooit eerder meegemaakt zo rustig. Maar mpt probeerde dat ook te compensere door bonussen uit te reiken en de koelkast te vullen enzo. Die week erna brak het hoogseizoen aan en was het big business op het strand. Veel grote groepen nederlanders die zeker een onbeperkt zuipen feestje willen meepakken…KASSA!
ik ben dus wel weer van de partij dit jaar!Hoop wel dat er dit jaar proppers komen die schoonmaken want app. was echt vies idd.
voor mensen die fotos willen checken van vorig seizoen ik heb er wat op mn hyves staan: http://junior1901.hyves.nl/