WANDELEN, MAAR NIET ALLEEN

Gezocht enthousiaste wandelaars. De Schoenveter, opgericht op 1-1-2000, is een club voor mensen die houden van wandelen, fietsen, water, natuur en…… gezelschap. Maar het accent zal toch vooral liggen op wandelen. Elke week organiseren we de mooiste wandeltochten in Brabant, Zuid-Holland, Gelderland en Utrecht. Ook zullen we regelmatig een weekeindje erop uit gaan in Nederland, België Frankrijk of……… , met de tent of in een huis(je).
A.s. zondag 18 december lopen we een kerstwandeling in de omgeving van Woerden, afgesloten met een gezellig diner. In het nieuwe jaar zijn we weer terug op 8 januari met een heerlijke wandeling op het Eendenkooienpad in IJsselstein. Wil je meer info, dan kan je me altijd een priveberichtje sturen hier op wereldwijzer of kijk op onze facebook pagina.

Ik ontvang graag informatie over jullie wandeltochten

Ik zou graag wat meer informatie willen ontvangen

Ik heb je zojuist een privebericht gestuurd met uitgebreide info over de Schoenveter.

Hi Schoenveter,

Je bericht spreekt mij wel aan, graag zou ik eens met jullie willen meewandelen.
Ook fietsen doe ik graag.

tot horens,Roald.

Hallo Roald,

Ik heb je zojuist een uitgebreid privébericht gestuurd met heel veel informatie over onze wandelclub.

Hoi, ik zou graag wat meer informatie van jullie willen ontvangen.

Hallo Deesje,

Inmiddels heb ik je een privé bericht gestuurd met uitgebreide informative.

hallo, waar gaat de volgende wandeling plaatsvinden en . kan ik mijn hondje meenemen? Tekkeltje

Hallo Linda,

De volgende wandeling is een 17 km lange wandeling in de omgeving van Benschop. Natuurlijk kan je hondje mee, mits hij natuurlijk wel die afstand kan lopen.
Ik heb je ook een privé bericht gestuurd met uitgebreide informatie over wandelclub de Schoenveter.

Hallo,dank je voor de mail. Ik ga graag een keer mee, de hond loopt wel mee hoor.Zelf woon ik in Haarlem dus het zou handig zijn als iemand hier uit de buurt komt om eventueel mee te reizen