*Gezocht enthousiaste wandelaars. De Schoenveter, opgericht op 1-1-2000, is een club voor mensen die houden van wandelen, fietsen, water, natuur en…… gezelschap. Maar het accent zal toch vooral liggen op wandelen. Elke week organiseren we de mooiste wandeltochten in Brabant, Zuid-Holland, Gelderland en Utrecht. Ook zullen we regelmatig een weekeindje erop uit gaan in Nederland, België Frankrijk of……… , met de tent of in een huis(je).
*A.s. zondag 4 december lopen we de Heikantroute rondom het Brabantse Middelrode en zondag 11 december wandelen we door het in Kerstferen gestoken Utrecht (14 km). *Wil je meer info, dan kan je me altijd een priveberichtje sturen hier op wereldwijzer !
Hebben jullie ook een agenda met data waarop jullie naar het buitenland gaan?
Voorlopig zijn gepland een wandelweekeinde in de Moezel in maart en een wandelweekeinde rondom Hemelvaart in de Ardennen.
Hoi Mijn Naam is Linda Ik zag de advertentie en mijn vraag is welke dag wandelen jullie is dit door de weeks of in het week end en wat is de leeftijds groep? Zelf woon ik in Haarlem.
Hallo Linda,
Wij wandelen hoofdzakelijk op zondag. Start rond 11:00 uur vanuit een café, terug tussen 16:00 en 17:00. Deelnemers zijn tussen 40 en 70 jaar oud.