Waarom is er geen Hongarije forum?

Er komen veel toeristen en wonen ook best veel Belgen en Nederlanders. Echt jammer dat het er niet is.

Groetjes,
Sandra

Weet ik ook niet waarom er nog geen Hongarije forum is. Maar sandra mischien ben jij wel de juiste persoon om een Hongarije forum te starten hier op wereldwijzer? Kwestie van gewoon vragen of er een forum van hongarije kan komen, en of je daar beheerder van mag zijn. Zo ben ik het Filippijnen forum ook begonnen. succes!!

Ik heb het al eerder gevraagd, maar steeds op de verkeerde plek, kennelijk, waar moet ik zijn?
Groet,
sandra

Een echt forum is er wel in de vorm van prikbord

Zelf heb ik een hongarije-hyves gemaakt daar kunnen ook vragen worden gesteld

Ja, Marianne, die ken ik wel en die andere ook, maar ik vind de discussies niet heel vriendelijk en geen reclame voor het land, ik geef het niet door aan anderen, omdat ik bang ben dat ze net op het verkeerde moment kijken en van die zinloze en onaardige reacties lezen.

Dit is een prachtige site en hier hoort ook Hongarije op, maar kennelijk ben ik de enige die er zo over denkt.

Hoi Sandra,

ik zag dat je een aanvraag hebt gedaan in de helpdesk, dus dan kan je er van uitgaan dat goed gaat komen. Misschien is men momenteel druk i.v.m. de vakantie beurs. Misschien kun je anders een pb sturen naar http://www.wereldwijzer.nl/fleur/

Succes!

Dat is de reden dat ik die hyves heb gemaakt in de hoop dat het daar wat vriendelijker aan toe gaat :dag:

Goed zo Marianne, zo we komen er wel om het mooie Hongarije op de wereldkaart te zetten!!
succes!!
Sandra

Dank je Robert, ik zal geduldig zijn…
Groet,
sandra

Weet niet of dit hier mag staan maar wij moeten ons huis verkopen :paranoid: het klinkt misschien heel raar voor de meeste van jullie hier maar ik heb HEIMWEE, ben in juni 6 weken terug geweest in NL omdat ik lichamelijk nogal het 1 en ander had meegemaakt (operaties) en het verlies van 2 dierbaren, en had het niet naar me zin, dacht dat het hieraan lag maar ik heb gewoon HEIMWEE.
Dus wieowie heeft een benedenhuis met tuintje te huur of wil ruilen met ons
Had op die 2 forums het ook neergezet maar werd alleen maar neergesabeld en kreeg verwijten van hier tot tokio, hallooooooooooooo ik wist toch niet van te voren dat je ban heimwee zo ziek en beroerd kon worden, dit was niets iets wat ik ooit had verwacht maar helaas

Ik zie dat je het al in het Marktforum hebt gezet (daar staat 'ie goed!) en je kan 'm ook in het Hongarijeforum plaatsen, dat is aangemaakt op aanvraag van Flensa. Als particulier mag je gewoon je huis aanbieden (zolang je het bij 1 topic in die twee fora houdt). :slight_smile:

Hallo Marianne,

Wat vreselijk voor je om heimwee te hebben, dat kun je van te voren ook niet weten!!
Veel sterkte met het verkopen van je huis en ja, ik heb die zinloze opmerkingen ook gelezen op het prikbord, waar bemoeien die mensen zich mee, of zijn ze misschien jaloers dat jij een stevige vraagprijs voor je huis hebt neergezet.

Je kunt bij de particuliere huisjes op het hongarijeforum je huis ook te koop zetten, zet er dan ook wat foto’s bij dan leeft het wat meer.
http://www.wereldwijzer.nl/forum/hongarije-aanbod-particuliere-vakantiehuizen

succes!
Sandra

Ik heb het daar dus ook weggehaald wat een stelletje zeg bah bah , zal misschien nu wel langer gaan duren:mad: de mensen weten niet wat HEIMWEE is, ik ben er echt ziek van. We gaan toch niet emigreren met de gedachte dat we terug moeten keren
zal vanavond even verder kijken hier over het hoe wat plaatsen heb wel al in me albums wat foto,s gezet:dag: