Waar verblijf je meestal als je op vakantie gaat naar Belgie?

België spreekt tot de verbeelding,toeristen uit de hele wereld voelen zich aangetrokken tot België en zijn kosmopolitische hoofdstad Brussel.
Twee grote toeristische trekpleisters van België zijn de Ardennen en de Kust !
Waar verblijf je meestal als je op vakantie gaat naar Belgie?
Zoek je de natuur in de Ardennen op, of verblijf je aan de kust,of maak je gewoon daguitstapjes naar Brussel of Antwerpen?

Hierboven kan je stemmen in de peiling,hieronder kan je het één en ander kwijt over het onderwerp!

http://images19.knack.be/images/resized/400/017/496/737/9/500_0_KEEP_RATIO_SHRINK_CENTER_FFFFFF/image/Het-mooie-weer-heeft-een-massa-dagjestoeristen-naar-de-Belgische-kust-gelokt-.jpg

Ardennen!

Sent from my HTC One using Wereldwijzer

Nou leuk dat je graag de Ardennen opzoekt,Waar verblijf je meestal in de grootstad of in één van de vele mooie dorpjes?
Zelf ga ik gewoonlijk (als ik tijd heb) wandelen in de Condroz streek.Het landschap is licht golvend, minder stijl, dus gemakkelijker wandelen. Dit was vroeger een rijke landbouwstreek, waarvan men nog duidelijk de sporen kan terug vinden in de talrijke kastelen, grote landhuizen en pittoreske dorpjes.
Moet je beslist eens doen als je van wandelen houd,riquez!

Hoi georgiessiam,

Als ik naar de Ardennen ga neem ik de tent mee en bezoek ik vandaaruit het omliggende gebied. Zoals het nu lijkt ga ik eind deze maand daar ook nog even een lang werkend vertoeven. :smiley:

Verder ben ik meerdere keren in Gent geweest en heb ik Brussel ook weleens bezocht. Ook de steden zijn erg mooi, maar zoals eerder gezegd ben ik liever inbde Ardennen.

Gr riquez

Sent from my HTC One using Wereldwijzer

De kans is groot dat wij deze zomer weer een keer in de Belgische Ardennen stranden, Camping Petite Suisse heeft in ieder geval onze aandacht. Twee jaar geleden zijn we een weekje op een andere (Nederlandse) camping in de Ardennen geweest, Camping De Chênefleur, die ons ook goed is bevallen (ondanks onze verregende vouwwagen haha). Aangezien we drie jonge kinderen hebben is animatie op campings altijd een pre voor ons :slight_smile:

Ook zijn we een keer op een camping in Westende geweest (aan de kust dus) en Sunparks De Kempense Meren hebben we ook een keer bezocht in de krokusvakantie (en voor herhaling vatbaar).

België is voor ons echt een relaxed land met (overwegend) relaxte mensen :wink: