ik ben druk bezig met een kamer zoeken, en nu heb ik iets gevonden in Rooi Santu. Ligt dit een beetje in het centrum? Ik ben niet bekend met al die wijken en liggingen, ik wil graag bij het centrum/strand/uitgaansgelegenheden in de buurt zittenā¦
Wie gaan er nog meer vanaf Sept. 12007 naar curacao? Misschien is het leuk om te mailen oid hahaha
Hi, niet zo dicht bij het centrum hoor, gauw 15 minuten met de auto en rond de ochtend/middenspits zeker 30 minuten. Je moet via de 2-baanse Caracasbaaiweg. Rond de spits is dat een desaster. Via die weg gaat iedereen van/naar de stad. Niemand fietst dus veel autoverkeer daar de scholen ook die richting op zijn die om 07.15 en 7.30 beginnen. na 8 uur is het rustiger. Voor 7 uur weg wezen, dan kan je doorrijden. Wel dicht bij Jan Thielbeach. Ook biet ver van winkelcentrum Salina.
Hi, Bottelier ligt achter de Caracasbaaiweg. Ken de buurt persoonlijk niet echt, maar in die buurten is het volgens mij overal wel ok hoor. Je zit vlakbij Salina, 5 minuutjes met de autoā¦als je intijds gaat vertrekken, zie vorig berichtje. Caracasbaaiweg is in de spits heel druk, vandaar. Waar in Salina moet je stagelopen?
Hi, ik woon daar vlakbij (al 13,5 jaar inmiddels), wij zitten in de 1e zijweg van de dr. Maalweg met een apt. Complex. kan me zo even niet bedenken wel bedrijf, of school dat is. Maar er zijn daar verschillende zaken etc. Salina op zich is een winkel/uitgaanscentrum. Je zit dan ook lekker vlakbij de beaches Jan Thiel en mambo, niet verkeerd:-))