Ik wil graag vrijwilligerswerk doen in de zomervakantie van 2010. Ik werk op een basisschool waardoor ik aan deze periode vast zit. Ik wil graag 4 of 5 weken werken.
Ik ben op internet al hard op zoek maar mijn vraag is, hebben jullie nog tips? Het liefst in een opvanghuis/weeshuis/school.
Ik heb een stichting en wij zoeken nog vrijwilligers! Het is een buurthuis, maar we hebben een super leuk project dat op basisscholen uitgevoerd moet worden. Het is een leskist met daarin 5 creatieve vakken. Het is op één school uitgevoerd en we zoeken mensen die dit project voort willen zetten. Kijk ff op de site: www.stichtingmiti.nl.
Blue Frog Travel biedt verschillende mogelijkheden om vrijwilligerswerk in Suriname te gaan doen en daarbij is het ook mogelijk om les te gaan geven op basisscholen!
Dit lijkt mij heel erg gaaf!
Ik zelf werk als onderwijsassistent in het SBO, en zit dus ook aan de schoolvakanties vast. Ik zou graag vrijwilligerswerk willen doen, het lijkt mij super!
Als je wilt kun je contact met me opnemen!
Hey Dorien,
ik was ook van plan om vrijwilligerswerk te gaan doen in Suriname. Het liefst zou ik ook in een weeshuis o.i.d willen gaan werken. Op 6 maart is er een open dag van vrijwillig wereldwijd. Dit was een organisatie die mij wel aansprak.
Mail me anders dan kunnen we verder ideeën uitwisselen
Heb je inmiddels al wat gevonden? Ben benieuwd!
Ben zelf in Suriname geweest, dus mocht je die kant op gaan, kan je het een en ander aan me vragen. Heb er 4 maanden gewoond, naja een onderzoek gedaan in het onderwijs toendestijds nog voor mijn opleiding.
Ik ben nu zelf ook opzoek naar leuk vrijwilligerswerk voor in de zomervakantie en ook nog 3 weekjes reizen, een beetje 50-50 dus! Heb wat gezien in Thailand, werken in een weeshuis. Net een mailtje gestuurd, dus ben benieuwd op reactie…