Vrijwilligerswerk Griekenland

Goede dag!

ben nieuw hier op dit forum en zou graag wat willen weten over vrijwilligerswerk in Griekenland. Ben vorig jaar op Samos geweest wat mij uitermate beviel. Nu naast mijn werk houd ik me voornamelijk bezig met de Griekse mythologie. Nu ik zelf dit jaar miss weinig of gewoon niet genoeg geld heb om daar op vakantie te gaan, dacht ik eraan om daar te gaan werken voor 2 a 3 maand. Maar wat is de beste manier om daar op een vertrouw bare manier achter te komen…??
Alvast bedankt

:vak02:

Hoi Bas,

Met SIW Internationale vrijwilligersprojecten kan je deelnemen aan 20 verschillende vrijwilligersprojecten. Je kan ze inzien op www.siw.nl .
SIW is een stichting grotendeels door vrijwilligers draaiende gehouden die veel ervaring (al meer dan 55 jaar) heeft in het uitzenden van vrijwilligers naar landen over de hele wereld. Ben zelf 7 keer weg geweest met SIW en dat was altijd een bijzondere ervaring

groet,
Frank

he,

Relax zal zeker eens kijke,
Bedankt!

Salve uit Puglia, Zuid-Italie

Ik zoek nog een handige vrijwilliger tm uiterl. 8 augustus en als deze ook handig is met Doe Het Zelf klussen mag het zelfs langer zijn.

Ik heb een B&B op het prachtige platteland van Puglia in Zuid-Italie.

kijk maar op onze site: http://www.villalavanda.eu

Het is tegen kost en inwoning en er zijn nu nog redelijk voordelige vluchten te boeken vanaf Amsterdam en Brussel in nog geen 2,5 uur naar Bari.

Je kunt evt. ook via mail contact opnemen: [EMAIL=“thevillla@tiscali.it”]thevillla@tiscali.it

Mvrgr.

Jenny

Vergeet ik nog: geen mythologie, maar de Grieken hebben in deze streek ook de nodige sporen achter gelaten.