Vrijwilligerscoordinator voor non-profit organisatie in Peru

Gezocht: vrijwilligerscoordinator voor non-profit organisatie in Peru

Beschrijving van het project:
De vrijwilligerscoordinator werkt voor een NGO, een non-profit instelling. Deze NGO werkt voornamelijk met kinderen, jongeren en moeders met lage inkomens uit de sloppenwijken en het platteland van Cusco. De NGO streeft het bevorderen van een geïntegreerde en duurzame ontwikkeling na, met het doel de kwaliteit van hun leven te verbeteren. Op het hoofdkantoor worden activiteiten ontwikkelt, en worden de projecten ontworpen, beheert en geevalueerd.

Activiteiten van de vrijwilligerscoordinator:

• Registratie van de vrijwilligers
  • Selectie van vrijwilligers
  • Het plaatsen van vrijwilligers in projecten
  • Coördinatie van de activiteiten met vrijwilligers
  • Actualiseren van de database met vrijwilligerswerk
  • Verwerven van posities voor vrijwilligers in projecten in Cusco
  • Onderhouden van de relaties met de vrijwilligersprojecten
  • Coördinatie van en ondersteuning bij het bezoeken van projecten met gasten

Eisen aan de vrijwilliger / stagiair:
Enige ervaring in administratie, bedrijfsleven of vrijwilligerswerk. Wij zoeken een servicegericht en betrokken iemand voor minimaal 2 maanden. Beheersing van het Engels en Spaans op een gevorderd niveau.

Ben je geinteresseerd in deze stage / vrijwilligerswerk? Neem dan contact op met Proyecto Peru via de mail: [EMAIL=“info@proyectoperucentre.org”]info@proyectoperucentre.org

Groeten,
Donny

Hoi Donny,

ik ben een tweedejaars student International Business and Management in Rotterdam en ik heb de mogelijkheid gekregen om in september 2010 een stage te doen voor een periode van 6 maanden. Nu is mijn vraag; is deze vacature alleen op dit moment beschikbaar of wellicht in september weer? Wanneer dit het geval is zou ik graag op de functie willen solliciteren, maar dat kan ik dan doen via [EMAIL=“info@proyectoperucentre.org”]info@proyectoperucentre.org he?

MvG,

Debora de Jongh

Hoi Debora,

Super! De functie is nu bezet en er is ook iemand geinteresseerd voor de zomermaanden, maar voor september en verder nog niet dus dat komt perfect uit! Als je inderdaad een mailtje kunt sturen naar [EMAIL=“info@proyectoperucentre.org”]info@proyectoperucentre.org dan hebben we gelijk je mailadres en kunnen we je meer informatie sturen, want je zult nog wel enkele vragen hebben. Kijk ook even op www.proyectoperucentre.org voor algemene informatie over onze organisatie en werkwijze.

We horen graag van je!
Donny