Vrijwillergers gezocht voor nieuwe website

Hallo Allemaal,

Sinds tween maanden heb ik een nieuwe website opgericht voor het delen van initiele informatie van Nederlanders voor Nederlanders die hetzij al in het buitenland wonen of van plan zijn om dit te gaandoen.

Hiervoor zoek ik vrijwilligers die mee willen werken aan deze website. Het is niet de bedoeling om te concurreren met site zoals wereldwijzer.nl daar de site geen forum faciliteit heeft.

Kijk even op http://nederlander.in voor meer informatie.

(PS een voorbeeld is gegeven op htttp://nederlander.in/au)

Vriendelijke groeten
Erwin

Hoi Erwin, ben je hier nog steeds actief mee bezig? Ik ben sinds kort lid van dit forum en heb even gekeken op de website. Er is niet zo heel veel informatie bij gekomen dus ik vroeg me af of dit nog actueel is. De opzet ziet er mooi uit en kan zeker van toegevoegde waarde zijn. Ik woon zelf sinds twee jaar in Frankrijk. Groetjes, Aimee

voor welke landen???

Hallo Annemiek en Aimee,

Sorry maar ik ben de laatste tijd erg druk geweest met m’n werk en heb niet zo heel veel tijd gehad om er de aandacht aan te schenken die het verdient. De site is nog steeds operationeel en ben ook nog steeds op zoek naar mensen die hier aan bij willen dragen. Zuid-Afrika en Frankrijk zouden twee mooie toevoegingen zijn.

Laat het me even weten of jullie hiervoor “te porren” zijn. :slight_smile:

Groetjes,
Erwin

Ok

Hoi Erwin, bedankt voor je toelichting. Zelf heb ik er bewust voor gekozen om niet een website aan te maken voor de praktische kant van Frankrijk. Vooral omdat ik zie dat informatie snel verandert. Op de huidige websites zie je vaak ook verouderde informatie staan. Het succes van zo’n site staat en valt toch wel met het feit of er dagelijks, wekelijks aan gewerkt wordt. Groetjes, Aimee

Hallo Aimee,

Je hebt gelijk dat sommige ontwikkelingen zich snel opvolgen echter is het de bedoeling van deze site om redelijk veel algemene informatie te verschaffen die wat diepgang betreft moet verwijzen naar officiële bronnen. Je voorkomt hiermee dat mensen zich vierkant zoeken naar generieke informatie die erg verspreidt is op het web en voor diepgang toch goede verwijzingen hebben.

Ik zou het erg op prijs stellen als je er aan mee zou willen werken.

Groetjes,
Erwin

Hoi Erwin,

De komende twee weken heb ik vakantie. Ik ga over je vraag/verzoek nadenken. Ik ben op zich wel geinteresseerd om een bijdrage over Franrkijk te leveren. Ik moet alleen even kijken hoeveel tijd ik eraan kan besteden. Ik kom er nog bij je op terug.
Groetjes, Aimee

Hallo Aimee,

Een pezierige vakantie gewenst. Bij voorbaat dank dat je er over na wil denken.

Groetjes,
Erwin

Hoi Erwin,

Ten eerste sorry voor mijn late reactie. Ik heb erover nagedacht en besloten dat ik er op dit moment niet aan mee wil werken. Dit in verband met andere werkzaamheden die nu meer prioriteit hebben.

Ik wens je veel succes met de website. Het is een goed initiatief.

Groetjes, Aimee