Wat doe jij in je vrije tijd?
Hoi allemaal!
Graag zou ik jullie iets vragen! Momenteel ben ik bezig met een onderzoek naar de vrijetijdsbesteding van jongeren met een beperking. Dit kan een verstandelijke of lichamelijke beperking zijn, maar ook langdurige psychische problematiek of een chronische ziekte.
Ben of ken jij een van die jongeren? Dan zou ik graag willen weten wat je in je vrije tijd doet! Dit kan van alles zijn; sporten, naar het theater of de bioscoop, iets creatiefs, noem het maar op! Dit sluit in eerste instantie misschien niet helemaal aan bij reizen, maar dit is natuurlijk ook iets wat je graag in je vrije tijd kunt doen!
Ik zou je willen vragen om de volgende vragen in te vullen. De antwoorden kun je hier achter laten. Maar als je het fijn vind kun je me ook mailen op [EMAIL=“vrije_tijd@hotmail.com”]vrije_tijd@hotmail.com!
Alvast heel erg bedankt!!
Groetjes, Annemiek
De vragen:
Vertel even kort wat over jezelf (leeftijd, woonplaats, school, iets over je woonsituatie en iets over je beperking):
Vertel eens iets over je vrije tijd (hoeveel vrije tijd je hebt, wat je dan doet, of je sport en zo ja hoevaak en waar, uitgaan, bioscoop, theater):
Vind je de dingen die je in je vrije tijd doet leuk?
Is er iets dat je zou willen doen in je vrije tijd, maar wat niet kan?
Zijn er dingen die je lastig vind als het gaat om het besteden van je vrije tijd?